Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو جانواریو از سفرش به ایران می گوید

فابیو جانواریو می گوید هنوز آماده ورود به دنیای مربیگری نیست و در این خصوص تصمیمی نگرفته است.

به گزارش طرفداری، گفتگوی ایسنا با فابیو جانواریو را می خوانید:

سلام فابیو؛ از سفرت به ایران و حضور در دو باشگاه استقلال و سپاهان بگو.

خوشحالم این‌جا هستم و از پذیرایی باشگاه‌های ایرانی و تمام مردم ایران تشکر می‌کنم و به آن‌ها احترام می‌گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بعد از باشگاه استقلال، به اصفهان آمدم و در تمام مدتی که در ایران بودم، از مردم انرژی خوب و مثبتی گرفتم. بعد از ۹ سال دوباره به ایران برگشتم و حضور در ایران مثل یک رویا است.

با سپاهان دو قهرمانی به دست آوردی. چه خاطراتی از آن‌ سال‌ها داری؟

کار سختی است از فوتبال خداحافظی کنید و بازنشسته ‌شوید و دوباره به جایی که بازی کردید، برگردید. با این حال من خوشحال بودم که رفتم و باشگاه سپاهان را دیدم. خاطرات بسیاری به ذهنم آمد. وقتی چشمانم را بستم و به گذشته‌ام با سپاهان فکر کردم، احساساتی شدم و یاد زمانی افتادم که با این تیم دو بار جام گرفتم. چه لحظات خاصی با تیمم داشتم و تصور می‌کردم اگر در ورزشگاه جدید سپاهان قهرمان می‌شدیم، چه لحظات خاصی با سپاهان رقم می‌زدیم.

 

باشگاه سپاهان را در گذر زمان چگونه دیدی؟

همه چیز در باشگاه سپاهان پیشرفت کرده است و از بابت وضعیت باشگاه و وضعیت ورزشگاه همه چیز غیرقابل باور شده است. آن‌جا همه چیز به روز و حرفه‌ای‌تر از قبل شده است. سپاهان می‌تواند در باشگاه‌داری نمونه خوبی در آسیا باشد. باعث غرور برای من بود که برای باشگاه سپاهان بازی می‌کردم.

محرم نویدکیا با شما هم بازی بود. مربی‌گری او را چگونه می‌بینی؟

همین‌طور که جلو می‌رویم، محرم نویدکیا قدم به قدم بهتر می‌شود و می‌تواند مربی خوب و بزرگی برای سپاهان باشد. او آدم با شخصیتی در زندگی و در ورزش است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او در زمان بازی‌اش موفق و اسطوره باشگاهش بود امیدوارم بتواند در مربی‌گری هم همین روند را ادامه دهد.

 

کدام تیم‌ها را مدعیان لیگ برتر ایران می‌بینی؟

اگر به جدول نگاه کنیم، استقلال شانس بیش‌تری دارد. آن‌ها تیم اول هستند و همه باید حواس‌شان به استقلال باشد. قهرمان لیگ اکنون مشخص نیست و همه تیم‌ها ۱۴ بازی پیش‌رو دارند. هیچ تیمی خبر ندارد قهرمان لیگ بیست‌ویکم چه تیمی است.

به گذشته برگردیم. چه شد که از فولاد جدا شدی و به استقلال رفتی؟  

در فولاد دوران خوبی داشتم. در پایان فصل از استقلال پیشنهاد خوبی دریافت کردم و برای پیشرفت فوتبالم انتخاب کردم که به جمع استقلالی‌ها اضافه شوم.

چه احساسی از قهرمانی با استقلال و سپاهان در لیگ داشتی؟

من از این قهرمانی‌ها احساس خوبی دارم چون همیشه می‌جنگیدیم تا این پیروزی‌ها را به دست آوردیم. از بازی کردن در ایران احساس غرور می‌کردم. آیا می‌توانید بازیکن خارجی را پیدا کنید که با دو تیم سه قهرمانی را در ایران به دست آورده باشد؟ من به خاطر این افتخار خداراشکر می‌کنم. خاطرات شیرینی از این قهرمانی‌ها در ذهن من مانده است.

قهرمانی با استقلال در بازی آخر و در آن شرایط غیرقابل باور بود. فکر می‌کردی استقلال قهرمان شود؟

بسیار سخت است بخواهم در این رابطه توضیح دهم. وقتی که آرش برهانی پنالتی را از دست داد، فکر نمی‌کردیم بتوانیم از این بازی نتیجه بگیریم. وقتی برهانی پنالتی از دست داد، بیش‌تر جنگیدیم تا پیروز شویم اما وقتی بازی به پایان رسید، خودم هم تعجب کردم چگونه توانستیم قهرمان شویم. من آرش برهانی را نجات دادم و بعضی وقت‌ها با او شوخی می‌کنم و می‌گویم جانش را نجات دادم. فولاد باعث شد تیم ما قهرمان شود و باید از بازیکنانش تشکر کنیم که کار خودشان را کردند. بعد از آن بازی من به کارلوس دروازه‌بان فولاد زنگ زدم و از او تشکر کردم که بسیار خوب و جوانمردانه بازی کردند. فولادی‌ها تنها دلیلی بودند که باعث شد جام را به خانه ببریم.

کار با امیرقلعه‌نویی چگونه بود؟

او مثل پدرم می‌ماند و از من مراقبت می‌کرد و به من فشار می‌آورد تا بتوانم پیشرفت کنم. او یکی از بهترین مربیانی است که در دوران فوتبالم داشتم. با او همیشه حس قهرمانی به من دست می‌داد.

بازی با کدام بازیکنان ایرانی برایت لذت بخش بود؟

فرهاد مجیدی، محرم نویدکیا، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجتبی جباری، آرش برهانی، ابراهیم توره و احمد جمشیدیان.

چرا زود از فوتبال خداحافظی کردی؟

مصدومیت زانویم باعث شد تصمیم بگیرم از فوتبال خداحافظی کنم.

 

در برزیل چه کاری انجام می‌دهی؟ هنوز فعالیت فوتبالی دارید؟

اکنون با یک باشگاه محلی در زمینه مدیریت و تیم‌های پایه فعالیتم را آغاز کرده و کار روزانه‌ام ساخت و ساز و املاک است.

اگر به ایران برگردی، دوست دارید مربیگری کنی یا در کار مدیریت و باشگاه داری فعالیت کنی؟

هنوز در این رابطه تصمیمی نگرفته‌ام و این یک موضوع تازه است. باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

و صحبت پایانی...

از مردم ایران تشکر می‌کنم که میهمان نوازی کردند. برای ایرانی‌ها و همه دوستانم آرزوی موفقیت می‌کنم.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رده بندی جدید فیفا | ایران همچنان در قله آسیا دلخوری علیرضا بیرانوند از افشین پیروانی استیون جرارد: کسی که از بازی کوتینیو لذت نبرد باید فوتبال تماشا کردن را کنار بگذارد بازماندگان سوپرلیگ اروپا به دنبال برگزاری تور پیش فصل در آمریکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فابیو جانواریو باشگاه سپاهان آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور

هر دو تیم (هر چند در مقیاس متفاوت) کماکان در تلاش هستند تا به انتظار طولانی‌مدت هواداران‌شان برای افتخار آفرینی در سطح قاره سبز، پایان بدهند. 

دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

روند آماده‌سازی نماینده آلمان برای این دیدار نمی‌توانست از این بدتر باشد؛ چرا که آن‌ها پس از شکستی سنگین مقابل لایپزیش، سراغ این مسابقه می‌آیند. تیم ادین ترزیچ حالا در خطر دور ماندن از جمع چهار تیم برتر لیگ قرار دارد، هر چند که جایگاه خوب آلمان در رتبه‌بندی لیگ‌های اروپایی، احتمالا آن‌ها را از رده پنجم هم به لیگ قهرمانان می‌رساند. 

در طرف دیگر، شاگردان لوئیز انریکه هم نتوانستند از پس لو هاور بر بیایند ولی ناکامی موناکو در بازی با لیون، قهرمانی آن‌ها در لیگ داخلی را مسجل کرد تا آن‌ها حالا با تمرکز کامل روی مسابقات اروپایی، فصل را ادامه بدهند. 

اطلاعات مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱ می ۲۰۲۴ | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۰ ورزشگاه: سیگنال ایدونا پارک داور: آنتونی تیلور (انگلیس) تورنمنت: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ ترکیب احتمالی دورتموند و پاری سن ژرمن

دورتموند (۱-۳-۲-۴): کوبل | ماتسن، شلوتربک، هوملس، ریرسون | جان، زابیتسر | برانت، سانچو، آدیمی | فولکروگ

پاری سن ژرمن (۳-۳-۴): دوناروما | مندز، هرناندز، مارکینیوش، حکیمی | رویز، زائر امری، ویتینیا | ام باپه، بارکولا و دمبله

غایبان دورتموند و پاری سن ژرمن دورتموند: مالن و هالر (احتمالی)، بن سبعینی و دورانویل (مصدوم) پاری سن ژرمن: ریکو، کورزاوا و کیمپمبه (مصدوم) نکات آماری مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن دورتموند طی شش مصاف اخیرش با PSG فقط به یک برد دست یافته است (۳ تساوی و ۲ شکست) پاریسی‌ها هرگز موفق نشده‌اند در یک دیدار خارج از خانه مقابل دورتموند به پیروزی دست یابند (۲ تساوی و ۱ شکست) دورتموند خودش را برای چهارمین‌بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌بیند. آن‌ها در ۲ مورد از ۳ دفعه قبلی موفق شدند به فینال راه پیدا کنند (فصل ۱۳-۲۰۱۲ و ۹۷-۱۹۹۶) این چهارمین حضور پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود دورتموند در ۱۰ بازی خانگی اخیرش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رنگ باخت را ندیده است (۶ برد و ۴ تساوی) که این طولانی‌ترین روند این‌چنینی آن‌ها در تاریخ این مسابقات به شمار می‌رود. در واقع در حال حاضر، تنها سه تیم روند طولانی‌تری را در این زمینه در دست دارند: منچسترسیتی (۳۱)، بایرن مونیخ (۱۵) و رئال مادرید (۱۲) فرم دورتموند و پاری سن ژرمن در بازی‌های اخیر فرم دورتموند و پاری سن ژرمن در بازی‌های اخیر
نتایج رویارویی‌های اخیر دورتموند و پاری سن ژرمن نتایج رویارویی‌های اخیر دورتموند و پاری سن ژرمن
پیش بینی هو اسکورد از نتیجه دیدار دورتموند - پاری سن ژرمن

دورتموند ۲ پاری سن ژرمن ۲

برای پیش بینی نتیجه مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن، اینجا کلیک کنید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران