Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی گفت: کمیته امداد به فرمان امام راحل در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ با هدف حمایت از محرومان و مستضعفان و توانمندسازی آن ها بنا شد تا مامنی امن برای خانواده‌های تحت پوشش باشد.

او گفت: این بنیاد اثرگذار امروز با تجربیات چند ساله خود توانسته به تربیت و پرورش افرادی بپردازد که توان علمی و تخصصی آن ها راهبردی برای سایرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرمحمدی با بیان اینکه، فعالیت‌های اشتغالزایی کاری مهم، ضروری، موثر و حساس است، گفت: تقویت اشتغال و توانمندسازی افراد تحت حمایت، روش‌های مختلفی دارد و با آموزش، نظارت و هدایت شغلی می توان تسهیل گری برای کارآفرینان مددجو را فراهم کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار موسسات خیریه استان می تواند با اقدامی ابتکاری شرایط را به انتفاع افراد تحت پوشش تغییر دهد.

او با تبریک دهه فجر و سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) گفت: براساس دستور صریح مقام معظم رهبری توانمندسازی و درآمد باثبات با رعایت حرمت افراد و خانواده ها از وظایف اصلی کمیته امداد است و برای تحقق این مهم همه باید تلاش کنیم و پای کار باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، به آمادگی برای انعقاد قرارداد، ایجاد تفاهمناهه با موسسات خیریه با راهبرد شغلی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام استان آمادگی کامل دارد در کنار موسسات خیریه به منظور توانمندسازی افراد طرح های اشتغالزایی ایجاد کند. 

قباد مبشری با اشاره به موفقیت راهبر شغلی و قابلیت توسعه با هم افزایی موسسات خیریه در استان، گفت: کمیته امداد امام(ره) استان برای توسعه می تواند با اعطاء کمک ها و تسهیلات در قالب تفاهمنامه ها عمل نماید.

او با اشاره به اینکه ۱۷ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت در این استان نیروی جوان و از آینده سازان این استان هستند، گفت: باید در پی برنامه ها و ایجاد شرایط مطلوب برای آن ها باشیم.

مبشری با بیان اینکه در کنار خدمات و حمایت های موسسات خیریه استان نیازمند کار فرهنگی در جهت خودباوری و خوداتکایی هستیم، گفت: استفاده از تسهیلات، دیگر راهبرد برای موظف شدن آن ها به کار کردن است.

او گفت: امسال ۱۱۲ میلیارد تومان از فصل های مختلف کمک های موردی جمع آوری و توزیع شده است.

مبشزی گفت: یک موسسه در استان وجود دارد که یهزار تیم را تحت چتر حمایت خود دارد.

او گفت: ۲۵ میلیارد تومان به صورت نقد به حساب ایتام پرداخت شده است.

مسئولین موسسات خیریه استان هم پیشنهادات خود را برای تقویت افراد تحت پوشش و تلاش برای ایجاد اشتغال با ثبات و محرومیت زدایی در استان ارائه دادند.

در این جلسه از مسئولین موسسات خیریه استان تجلیل شد و لوح تقدیر از سوی استاندار اهدا گردید.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد کمیته امداد اشتغالزایی موسسات خیریه استان کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) «علی بحیرایی» به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد.

متن حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برای انتصاب «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست» به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی بحیرایی

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده به موجب این ابلاغ جناب عالی را برای مدت دو سال به عنوان «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست» در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

بر این اساس انتظار می‌رود با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و تحولات مورد نظر هیأت امنا با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه اخلاقی و ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش‌گرایی و تحول‌خواهی، قانون‌گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از منابع و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی و توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت‌المال و با اتکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورانی این تشکیلات انقلابی گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم شود.

کد خبر 6099518

دیگر خبرها

  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی