Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - مریم ابوئی‌مهریزی: امسال مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان البرز به دلیل اوج گیری مجدد کرونا و به لحاظ شرایط خاصی که در کشور به دلیل بیماری کرونا حاکم است به صورت خودرویی و موتوری در حال برگزاری است و مردم استان البرز با شور و نشاط و با لبیک به ندای رهبر انقلاب بار دیگر با شهدا و امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق و با حماسه آفرینی و این حضور نشان دادند برای تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب تا پای جان با افتخار ایستادگی می‌کنند و ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستند و خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌دنبال تحقق جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اسلامی خواهیم بود

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در جشن بزرگ چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصت مناصبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: به‌دنبال تحقق جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اسلامی خواهیم بود تا علاوه بر جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، بتوانیم نسل جوان را با دستاوردهای نظام آشنا سازیم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین راه خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) توطئه و تلاش دشمنان برای وارونه جلوه دادن حقایق اسلام و انقلاب آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی نشان می‌دهد که مسئولان و حاملان خاطرات آن دوران، باید بازشناسی انقلاب اسلامی را برای نسل سوم و چهارم انقلاب در دستور کار قرار دهد تا پاسخ متقنی به سوالات روز جامعه به ویژه نسل جوان داده شود و آحاد مردم با واقعیت‌های انقلاب و دستاوردهای آن آشنا شوند.

عضو کمیسیون شوراها در مجلس بیان کرد: از بین بردن طاغوت، پایه‌گذاری نظام مردم سالاری دینی، رفع سلطه بیگانگان، برقراری عدالت اجتماعی، بازگرداندن هویت ملی و اجرای قوانین ازجمله اهداف انقلاب اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: و اینک پس از چهل و سه سال، تحلیلگران سیاسی دریافته‌اند که ویژگی‌های ممتاز انقلاب اسلامی ایران و تفاوت این انقلاب به‌عنوان مردمی‌ترین انقلاب جهان معاصر با سایر انقلابی‌های بزرگ جهان را باید در حضور رهبر به عنوان نقطه اتصال مردم و اهداف ارزشی جست‌وجو کرد.

حدادی با بیان اینکه امروز کشور در معرض تهدیدها و آسیب‌های مختلفی قرار دارد، متذکر شد: بنابراین قطعاً در چنین شرایطی به وحدت و همدلی رمز پیروزی و مقاومت در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

ملت ایران توقف‌ناپذیر است

حجت الاسلام‌والمسلمین روح الله مختاری امام جمعه ساوجبلاغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به فضل خداوند متعال ما در حالی به چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی رسیدیم که دشمنان ما بر این باور بودند که انقلاب ما ۶ ماهه و یکساله نخواهد شد.

وی ادامه داد: به لطف خدا و با همت مردم ایران اسلامی و رهبری امام راحل عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب از تمام سختی‌ها عبور کردیم و مشکلات فراوانی که شاید هر ملت و کشور دیگری بارها و بارها متوقف می‌شد، عبور کردیم.

امام جمعه ساوجبلاغ بیان کرد: امروز شاهدیم که در عرصه‌های مختلف علم و دانش، صنعت، تکنولوژی، فرهنگ و معنویت و بسیاری از قله‌های افتخار عالم در اختیار جوان ایرانی مسلمان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با نگاه دقیق‌تر علی رغم تمام افتخارات کسب شده این امر ابتدای راه است، چون قرار است آرمان بلند این نهضت و انقلاب به بستری برای ظهور امام زمان (عج) و تشکیل تمدن نوین الهی و اسلامی در دنیا باشد.

مختاری خاطرنشان کرد: طبیعتاً جوان ایرانیِ پرانگیزه باید این مسیر را پرشتاب‌تر از گذشته تا رسیدن به تمام قله‌های افتخار عالم طی کند.

وی ادامه داد: بنابراین لازمه آن اینست که مروری به گذشته کشور داشته باشیم که قبل از انقلاب جوان ما در عرصه علم و دانش، صنعت و تکنولوژی، تولید، فرهنگ و معنویت حرفی برای گفتن نداشت، اما امروز به لطف خدا و به برکت انقلاب این همه برکات ایجاد شده است.

امام جمعه ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: در این راستا در مصلی هشتگرد میزبان مجموعه‌های مختلف دانش آموزی، دانشجویی، اصحاب صنعت، تولید، کشاورزی و فرهنگ بودیم و نمایشگاه مفصلی از دستاوردهای علمی و پژوهشی فرهنگی و … در مصلی شکل گرفته و گوشه‌ای از دستاوردهای نظام و انقلاب را بازتاب داده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه عملکرد جوانان و نوجوانان بسیار خیره کنند است، گفت: امروز به لطف خدا نه جوان ایرانی و البرزی بلکه جوان ساوجبلاغی رتبه‌های متعدد بین المللی و جهانی را کسب کردند که عرصه‌های مختلف بازتاب خوبی داشته و مورد استقبال سایر جوانان و نوجوانان قرار گرفته است‌.

مختاری با بیان اینکه دو اتفاق مبارک دیگر امسال مصادف با ایام پیروزی انقلاب اسلامی رخ داده که برای ملت ایران پیروزی و شکست دیگری برای دشمن است، اظهار کرد: مسئولین کشور آمریکا در جنگ اقتصادی و فشار حداکثری علیه ایران، رسماً اعلام کردند شکست خورده‌اند.

وی بیان کرد: به همین مناسبت با جمعی از کارگران و اصحاب صنعتگران و تولید که به تعبیر مقام معظم رهبری افسران و سربازان این جنگ بودند و در این پیروزی شریک و سهیم بودند راهپیمایی مفصلی به همراه جشن پیروزی انقلاب برگزار شد و با یکدیگر هم عهد و هم قسم شدیم این مسیر پر افتخار را تا پای جان ادامه و بستری برای پیروزی‌های پیش رو باشد.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ متذکر شد: راهپیمایی خودرویی در شهرستان ساوجبلاغ از میدان بسیج تا میدان شهدا برگزار و در نهایت مردم ولایت مدار ساوجبلاغ و البرز در نماز با شکوه جمعه شرکت خواهند کرد.

انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه الهی بود

حجت الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر وثوقی امام جمعه کمالشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور البرز، اظهار کرد: مهمترین تحولی که انقلاب به وجود آورد تحول در ارزش‌ها بود.

وی بیان کرد: برای اولین بار دنیا با انقلابی مواجه شد که مبتنی بر اندیشه الهی بود.

امام جمعه کمالشهر تصریح کرد: این انقلاب تمام معادلات دنیا را بهم ریخت و علت زود به ثمر نشستن توسط مردمی است که فرهنگ آنها با صبغه دینی و مذهبی پشتیبان این انقلاب بودند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی می‌گفت "ما ملت امام حسینیم" این ملت با شعار "نهضت ما حسینی است رهبر ما خمینی است" توانست بر طاغوت زمان پیروز شود.

حجت الاسلام وثوقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هدیه‌ای الهی است که باید قدردان آن باشیم، گفت: اما متأسفانه عده‌ای رفتار مسئولین را به پای انقلاب می‌نویسند و این بزرگترین جفا و ظلم بر انقلابیست که ثمره خون هزاران شهید و جانباز است.

وی متذکر شد: لذا همه ما وظیفه داریم برای حفظ انقلاب کوشا باشیم و با بصیرت و حضور در صحنه پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولیعصر (عج) بسپاریم.

مردم ولایت مدار و پرافتخار البرز در طول تاریخ و در تمام عرصه‌های مختلف پابه پای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بودند و افتخار آفرینی کردند و همواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده‌ای داشتند و این امر باعث نابودی دشمنان قسم خورده ملت ایران خواهد شد.

کد خبر 5422270

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری 22 بهمن شهرستان کرج استان البرز راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران 22 بهمن گرگان افتتاح طرح عمرانی جشنواره فیلم فجر آمار کرونا عکس استانها خراسان رضوی شیوع کرونا پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی چهل و سومین ملت ایران امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان پایه اقتدار حکومت اسلامی را مردم دانست و با بیان اینکه هرجا خطا کرده‌ایم جاهایی بوده که از حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی غفلت کرده‌ایم، گفت: باید کارها را به مردم واگذار کنیم.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورا پل ارتباطی بین دولت و مردم است، حال چه شورای اسلامی شهر باشد چه مجلس شورای اسلامی. ضرورت دارد در جریان اقتصادی و تولیدی مردم را مشارکت دهیم و آنان را تشویق به کسب و کار و مشارکت در کارهای تولیدی و اقتصادی کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان علاوه بر قانون شناسی، فرصت‌های موجود را شناسایی کنند. همچنین استفاده از پیمانکاران بومی به خصوص در طرح‌های کوچک شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مناقصه محدود مسابقه محلی است، بیان کرد: باید مناقصه‌ها محدود برگزار شود و از ظرفیت پیمانکاران استان در پروژه‌های کوچک استفاده شود.

شفقت با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در داخل استان بهره‌برداری شود و ارزش افزوده در شهرداری‌ها مساله‌ای مهم است، اضافه کرد: در استفاده از پیمانکاران بومی به ویژه در کارهای کوچک تعلل نکنید.

وی عنوان کرد: لرستان استانی سیل‌خیز است و ضرورت دارد منابع طبیعی، محیط زیست در اطراف شهر عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری را انجام دهند.

شفقت برساماندهی رودخانه‌های لرستان تاکید کرد و افزود: اختلاف‌نظری بین شهرداری خرم‌آباد و آب منطقه‌ای لرستان روی ساماندهی خرم‌رود وجود دارد که باید حل و فصل شود و هر کدام از آن‌ها که متولی محسوب می‌شوند موظف به ساماندهی رودخانه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود