Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@07:06:28 GMT

40 سال راهپیمایی با قاب عکس برادر+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۱۰۵۵

40 سال راهپیمایی با قاب عکس برادر+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، امروز چهل‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب است، انقلاب اسلامی مردم ایران، از آن زمان تا‌کنون مردم ما همواره با حضور خود در راهپیمایی‌های این سال‌ها نشان دادند که پای انقلاب و آرمان‌های امام ایستاده‌اند.

خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز همیشه پای ثابت راهپیمایی‌های انقلاب بوده‌اند و با حضور خود قوت قلب این مردم شدند تا آنان نیز پا به پای‌شان به میدان بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خانم مرصع رفیعی خواهر شهید مهرداد رفیعی‌کشتلی» یکی از این افراد است که همواره در راهپیمایی‌های روز ۲۲ بهمن در بابل حضور پیدا می‌کند و فریاد الله اکبر سر می‌دهد؛ وی فریادی که برادرش با نثار جان خویش در دفاع از وطن در سال ۶۱ سر داده را سال‌ها بر زبان می‌آورد و می‌گوید؛ همچنان در راه انقلاب و وطن به مانند برادرش که جانش را فدا کرده، ایستاده است.

این خواهر شهید بزرگوار در همه مراسم‌ها اعم از تشییع شهدا، راهپیمایی‌ها و .... با در دست داشتن عکس برادر شهید خود شرکت می‌کند، خواهر این شهید می‌گوید؛ با در دست داشتن عکس شهید می‌خواهم بگویم این انقلاب مدیون خون این شهداست و ما تا آخر پای این نظام و انقلاب و خون شهدا هستیم.

 

به گزارش فارس، شهید مهرداد رفیعی‌کشتلی فرزند حسن جان در سال ۴۲ به دنیا آمد و در سال ۶۱ در جفیر به شهادت رسید، وی در بخشی از وصیت نامه خود گفته است: در سر درب ورودی منزل‌مان یک پرچم سرخ نصب کنید و موقعی که جنگ به پایان رسید آن را برندارید تا دشمن بفهمد که جنگ ما، نبرد مقدسی است و تا انتقام خون شهیدانِ خود را نگیریم، آرام نمی‌گیریم. 

و امروز خواهر این شهید نه تنها تا پایان جنگ بلکه تاکنون نیز آن پرچم سرخ را در دست دارد تا به  استکبار جهانی که از شروع انقلاب اسلامی دشمنی خود را به هر گونه ای به مردم ما روا داشته بفهماند که نمی‌تواند با هیچ اقدامی مردم ما را از این انقلاب دل سرد کند.

این حضور خواهر شهید نشان می‌دهد که مردم ما نه تنها دلسرد نشده‌اند بلکه با وجود شرایط جوی نامطلوب و حتی شرایط قرمز کرونایی بعد از ۴۳ سال همچنان جمهوری اسلامی را می‌خواهند و برای آن از مهمترین چیز هر فرد که جان‌شان است هم می‌گذرند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی بابل راهپیمایی ها مردم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت الاسلام و المسلمین فاضل گفت: در ۲۸ استان کشور بیش از ۵۰۰ مدرسه علمیه ویزه طلاب خواهر وجود دارد که همه بدنیال فراگیری علوم حوزوی و نشر مبانی دینی و مکتب تشییع هستند.

او گفت: طلاب خواهر در ۱۸ رشته تخصصی در سطح سه ودر پنج رشته تخصصی در سطح ۴ به فراگیری علوم حوزوی مشغول هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشورگفت: هم اکنون بیش از ۵۰ هزار خواهر طلبه در مدارس علمیه کشور در حال تحصیل هستند و همین میزان نیز طی سال‌های گذشته فارغ اتحصل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، در سفر یک روزه به شهرستان نکا، دربازدید از مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول نکا ضمن بررسی وضعیت تحصیلی و نیازمندی‌های طلاب خواهر و فراهم نمودن زمینه جذب طلاب علاقه‌مند به تحصیل، بر اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجراء برنامه های مدارس خواهران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • معلمِ متفکر
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد