Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیش از ظهر امروز به‌ شیوه موتوری و خودرویی خانوادگی از میدان آزادی تا میدان فردوسی در مرکز استان کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مردم انقلابی، شهید پرور و همیشه در صحنه استان کرمانشاه با تزئین خودروهای خود به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امامین انقلاب اسلامی، تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم با حضوری پر صلابت و پرشور در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهمترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان ملت ایران اسلامی بود و مردم نشان دادند که هر جا حضورشان لازم است در صحنه‌ها حاضر می‌شوند و برای حفظ انقلاب اسلامی در صحنه می‌مانند و امروز ملت ثابت کردند که هر جا دشمن خیال کند عدم حضور مردم می‌تواند فرصتی برایش ایجاد کند، حضور یافته و مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند.

این راهپیمایی در شهر اسلام‌آباد غرب از میدان امام خمینی(ره) به سمت بلوار یادگار امام راحل(ره)، در شهر قصرشیرین از در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت میدان مهدیه(عج)، در روانسر از میدان اویس قرنی به سمت میدان دادگستری، در شهر کنگاور از میدان بسیج به سمت میدان آزادگان، در شهر گیلانغرب از در فرمانداری به سمت میدان دادگستری و در جوانرود از میدان مولوی به سمت میدان شهدا برگزار شد.

مردم انقلابی در سرپل‌ذهاب از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی نماز جمعه، در دالاهو از در فرمانداری به سمت محله سراب، در صحنه از در فرمانداری به سمت میدان مولوی، در ثلاث باباجانی از میدان معلم به سمت میدان امام خمینی(ره)، در هرسین از در فرمانداری به سمت میدان جمهوری اسلامی و در سنقر از میدان شهید دکامی به سمت مسجد جواد الائمه(ع) راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/833/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن استانداری کرمانشاه دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن فرمانداری به سمت سمت میدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر از اسفند ۱۴۰۲ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود که برای دور دوم اجرا از ۱۷ اردیبهشت در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولیپور، فرزانه سیری، محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

پیش‌فروش این اثر نمایشی و دیگر اطلاعات اجرایی به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6091077 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه