Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مردم شهرستان‌های استان زنجان همانند مردم سایر کشور، با حضور پرشور خود در زیر باران رحمت الهی بار دیگر ثابت کردند که پایبند به آرمان‌های انقلاب و حضرت امام (ره) خواهند ایستاد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مردم شهرستان‌های استان زنجان همانند مرکز استان، با حضور پرشور خود جشن 43 سالگی انقلاب را زیر باران رحمت الهی پرشورتر از سال‌های قبل برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی دیگر حتی هوای بارانی استان زنجان مانع از حضور پرشور مردم استان زنجان در جشن ملی 22 بهمن نشد و دقیقاً دشمنان 43 سال است که از همین حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب هراس دارند.

حضور پرشور مردم ماهنشان

جلیل جزونقی فرماندار شهرستان ماهنشان از حضور پرشور مردم شهرستان ماهنشان به خبرنگار تسنیم گفت و تاکید کرد: حضور پرشور مردم به شکل گسترده و پرشور‌تر از سال‌های گذشته بوده است‌.

وی گفت: امسال حضور پرشور مردم به شکل پیاده بوده و هوای بارانی ماهنشان تاثیری در حضور پرشور مردم نذاشته است.

فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: انتهای این حضور پرشور مردم به نماز عبادی سیاسی جمعه ختم خواهد شد.

شکوه حضور در پایتخت شور و شعور حسینی/ کاروان خودرویی مردم زنجان به حرکت درآمدجشن 43سالگی انقلاب اسلامی در استان گلستان به روایت تصویرنصف‌جهان در چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی/ مردم اصفهان بار دیگر با نظام انقلاب اسلامی بیعت کردندجشن 43 سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان های استان تهران/ پرچم‌ ایران در خیابان‌ها به اهتزاز درآمد

حضور سبز مردم ابهر در جشن 43 سالگی انقلاب

احمد ذوالقدر فرماندار شهرستان ابهر در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: حضور پرشور تمام اقشار مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار نیروی انتظامی جلوه زیبا از شکوه ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان ابهر در کنار سایر مردم ایران از آرمان‌های انقلاب دست نخواهند کشید، گفت: دشمنان از حضور این مردم کلافه شده‌اند.

فرماندار شهرستان ابهر گفت: در نماز جمعه ابهر همانند سایر نمازجمعه‌های کشور قطعنامه سراسری قرائت خواهد شد.

این گزارش در حال تکمیل است...

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار شهرستان حضور پرشور مردم انقلاب اسلامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه این هفته در ۲ حوزه انتخابیه استان خوزستان برگزار می‌شود، باید از سوی مردم این ۲ حوزه انتخابیه جدی گرفته شود و انتخابات باید همانند مرحله اول با مشارکت پرشور مردم همراه باشد.

وی افزود: مردم باید همانگونه که در مرحله اول با شور و نشاط شرکت کنند و انتخاباتی از روی آگاهی و بررسی داشتند در این دوره با همان اهمیت مشارکت کنند و افراد اصلح را راهی خانه ملت کنند.

حجت الاسلام اخوان صباغ تاکید کرد: اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب اهمیت بیشتری نسبت به مرحله دوم دارد چرا که ۵۰ درصد افراد راه یافته به این مرحله با رأی مردم به مجلس می‌روند و نماینده مردم آن حوزه انتخابیه می‌شوند به همین دلیل هر چه مشارکت آگاهانه و پرشورتر باشد، افراد اصلح‌تری راهی خانه ملت می‌شوند و می‌توانند تأثیر مثبت‌تری بر شرایط قانونگذاری در کشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6099422

دیگر خبرها

  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)