Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی با دفاع از مظلومان، عالم معنویت، اخلاق، رشد و پیشرفت تمدن اسلامی جزو آرمان‌های همیشگی انقلاب اسلامی هستند که هیچ زمانی فرسوده نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم سخنرانی راهپیمایی رژه‌ای و خودرویی 22 بهمن ماه در اردبیل اظهار داشت: نیازمند نگاه تحلیلی برای پیروزی انقلاب اسلامی هستیم تا آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را با تمامی جوانب بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ملت ایران در طول تاریخ کارهای بزرگی انجام داده که می‌توان به نهضت مشروطه، نهضت ملی شدن صنعت نفت و حرکت‌های مختلف اشاره کرد و حتی در سراسر دنیا نیز انقلاب‌هایی انجام یافت که هیچ کدام به اندازه انقلاب اسلامی امتیازات فراوان و فوق‌العاده و قابل  توصیف نداشته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول 110 سال گذشته مردم ایران عدالت‌خواهانه به دنبال خواسته‌های بحق در جامعه بودند که بعد از مبارزات مختلف در زمان فتحعلی شاه دستور تشکیل دادن مجلس صادر شد و یک سال زمان انجامید و تشکیل مجلس در زمان محمدعلی شاه رقم خورد.

تاج الدینی اظهار کرد: مقابله با مشروطه از خواسته‌های شاهان قاجار بود و نخستین شهید مجلس نیز نماینده آذربایجان به نام سید ابراهیم آقا بود که تا آخرین مرحله دفاع کرد و داخل مجلس به شهادت رسید.

وی بیان کرد: ایران با منحل شدن مجلس خاموش شد و مردم آذربایجان به دستور شیخ محمد خیابانی قیام کردند و 11 ماه بعد از مبارزه در سایر استان‌ها مبارزاتی شروع شد تا مردم استبداد را از بین بردند و سرانجام محمدعلی شاهد فراری شد و خوشبختانه نتیجه حرکت مردمی سبب تشکیل دوباره مجلس شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعد از اتمام سلطنت احمدشاه قاجار رضا پهلوی وارد عرصه شد که می‌خواست حرکت آتاتورک را در ایران ادامه دهد که شهید مدرس با آن مقابله کرد و این روحانی به شهادت رسید و رضا پهلوی با کودتا و حرکت استبدادی وارد سلطنت شد.

تاج‌الدینی بیان کرد: در زمان پهلوی نیز آزادی‌خواهان انقلابی را خفه کردند و بعد از 20 سال انگلیسی‌ها دیدند که رضاخان با آلمانی‌ها همکاری می‌کند او را کنار گذاشتند و محمدرضا پهلوی وارد میدان شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استقلال، آزادی،‌ جمهوری اسلامی و معنویت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در این راستا امام خامنه‌ای در ارتباط با بیانیه گام دوم انقلاب این طور می‌فرمایند: که این آرمان‌ها جاودانه‌ و برای فطرت بشر استوار هستند و دفاع از مظلومان، عالم معنویت، اخلاق، رشد و پیشرفت تمدن اسلامی جزو آرمان‌های همیشگی انقلاب اسلامی هستند که هیچ زمانی فرسوده نخواهد شد.

بازتاب مراسم گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه های عربیگزارش تسنیم از حضور پرشور مردم استان زنجان در جشن انقلاب/ هوای بارانی هم مانع حماسه حضور نشدبرگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صنعاءآیت‌الله خاتمی: مردم تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های انقلاب و ولایت ایستاده‌اند

تاج‌الدینی گفت: حرکت انقلاب اسلامی به پیرزوی انجامید و نظام سلطه‌گری به نظام اسلامی تبدیل شد و تغییر رژیم به انقلاب اسلامی به عنوان تنهاترین نظام با همه‌پرسی و رای مردمی رقم خورد و حتی قانون اساسی نیز با رای و انتخاب مردم تحقق یافت.

وی اظهار کرد: در قانون اساسی محور نظام اسلام که بر تک تک انسانها برنامه دارد، در تمام عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقصادی انسان‌ها برنامه دارد، برای حکومت برنامه دارد و از نظر علم و دانش و پرهیزگاری، امانتداری و توانمندی و قدرت جزو مهم‌ترین‌هاست.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فشارهای سیاسی و تحریم‌های اقتصادی در طول 43 سال گذشته بر ضد انقلاب رقم خورد که ملت ایران اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانست در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرد.

انتهای پیام/132/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم تبریز انقلاب اسلامی آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز اظهار داشت: عفاف و حجاب از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش با تأکید بر التزام به حجاب و عفاف، از مردم خواست تلاش دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و کشور را یکبار دیگر ناکام گذاشته و با مسئولان نظم و امنیت همکاری کنند.

حجت الاسلام بی نیاز بیان داشت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.
 
امام جمعه کیش تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.
 
وی افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.
 
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.
 
وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود