Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در پایان راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن با تبریک این روز گفت: این روزها، روز‌های سخت اقتصادی است؛ مردم در سراسر کشور با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و سوالات گوناگونی مطرح می‌شود.

او می‌گوید: یکی از سوالات این است که انقلاب چه کرده با وجود گرانی و مشکلات اقتصادی که وجود دارد و اینکه از مشکلات اقتصادی گفته شود حق است، اما اینکه انقلاب چه کرد باید بدانیم انقلاب برای چه به وجود آمد تا به این سوال به صورت واقعی پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌بابایی در پاسخ به این سوال گفت: انقلاب برای این به وجود آمد که در ادامه مسیر انبیای الهی، ائمه معصومین و دین خدا را به دنیا بشناساند و مسیر مردم را به سمت مسیر الهی سوق دهد، انقلاب کردیم تا به دنیا بشناسانیم که کربلا یعنی چه و اهل بیت چه کسانی هستند چهره‌های حق الهی را به دنیا بشناسانیم و برای همین هزینه شهادت را دادیم.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس،  شهادت زمانی معنا دارد که کاری برای حق انجام شود و بیش از ۲۰۰ هزار نفر شهید شدند و میلیون‌ها خانواده وارد مباحث سخت جنگی شدند برای اینکه چهره اهل بیت را در دنیا بشناسانیم.

حاجی‌بابایی گفت: انقلاب چهره اهل بیت را به دنیا شناساند و ملت‌های منطقه را آزاد کرد.

به گفته او؛ انقلاب اسلامی توانست راهپیمایی ۳۰ الی ۴۰ میلیونی را در اربعین حسینی برای نشان دادن اقتدار مکتب تشیع و اسلام برپا کند. انقلاب توانست در برابر استکبار جهانی بایستد و چهره ناب اسلام را در جنوب لبنان به شکلی نشان دهد که از ضعیف‌ترین انسان‌ها انسان‌هایی بسازد که محور اقتدار در دنیا باشند.

حاجی بابایی گفت: اگر در کشور ما هیچ کاری نشده بود یا هیچ کاری نشود و فقط این باشد که دایره المعارف‌ها برای معرفی اهل بیت و امامت نوشته شد، کافی است.

او گفت: ملت ایران با تمام سختی‌ها و مشکلات یک لحظه از امام دست برنداشتند، مردم انقلابی ساختند که ۴۲ سال است بمباران فرهنگی و اقتصادی و سیاسی می‌شود، اما مردم پای امام حسین ایستاده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: امروز دنیا اهل بیت را می‌شناسد، قبل از انقلاب نماد اسلام در دنیا آل سعود بود امروز نماد اسلام در دنیا اهل بیت است؛ قرآن به تفسیر آل سعود بود امروز به تفسیر اهل بیت است. برای این کار امام حسین را قطعه قطعه کردند و اهل بیت را در شام به اسارت بردند تا این شناسایی شکل بگیرد و امروز ادامه آن حرکت را ملت بزرگ ایران انجام دادند.

حاجی‌بابایی گفت: به همین دلیل است که امام فرمود در طول تاریخ ملتی مانند ملت ایران نمی‌شناسیم و در شرایط کرونا، اقتصاد مشکل‌دار و مسائل گوناگون اجتماعی امروز تمام کشور در راهپیمایی یک عظمت خلق کردند.

او گفت: اگر سوال این است که انقلاب برای ما چه کرد؟ جواب این است که انقلاب اهل بیت را به دنیا شناساند و مردم ایران حرکت عاشورا را ادامه دادند و امروز شما مردم کنار امام و رهبری ایستادید؛ انقلاب اسلامی شهید حججی را ساخت و امروز میلیون‌ها جوان مانند شهید حججی وجود دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: انقلاب اسلامی عزت و شرف و حیثیت را در بین ملت ما نهادینه کرد با شرفترین با غیرت‌ترین ملت دنیا ملت ایران است که پای اسلام و اهل بیت ایستاده‌اند.

حاجی‌بابایی گفت: امروز اقتصادمان از نظر زیرساخت‌ها و توسعه کشور قابل مقایسه نیست، اما در حباب اقتصادی مشکل داریم، حباب اقتصادی یعنی گرانی‌هایی که دائم نخواهد بود، موقت است ما از این معابر عبور می‌کنیم.

او گفت: در دنیا ما را تحریم می‌کنند تا دست از همه شهیدان و دست از عاشورا و کربلا برداریم، به ما فشار می‌آورند تا از اهل بیت دور شویم، اما امروز مردم نشان دادند که از این مسیر با وجود سختی‌ها جدا نمی‌شوند. وظیفه مسئولان این است که با وجود فشار‌ها و سختی‌ها تلاش کنند که از این معبر عبور کنیم امروز دولت و مجلس قدرتمندانه ایستادند تا از معبر عبور کنیم.

او گفت: خبر‌های خوشی در راه است و همه ملت ایران انقلابی هستند از شهدای مدافع حرم تا کسی که معیشتش به شدت سخت شده، اما با انقلاب همراهی می‌کند و بزرگترین رمز انقلابی بودن ملت ایران این است که انقلاب خود را حفظ کردند.

حاجی‌بابایی گفت: ما یک هدف بیشتر نداریم و آن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی حفظ ولایتمداری است.

به گفته او؛ حفظ نظام از مسیر حفظ مردم می‌گذرد، مردم سرمایه اجتماعی هستند رهبری گفتند سرمایه اجتماعی آسیب دیده که باید ترمیم شود. باید در مردم رضایت‌مندی ایجاد کنیم. ملت ایران خواستار عدالت و مبارزه با مفاسد هستند به دنبال این هستند که در کنار دینداری و انقلابی‌گری معیشت و اشتغالشان درست شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دولت انقلابی آمده و مجلس با قدرت از این دولت حمایت می‌کند و راهی جز حمایت از دولت نداریم، گفت: همه در یک کشتی هستیم باید کمک کنیم، اشکالات را هم بگوییم.

او گفت: در بودجه سال آینده تدارک خوبی دیده شده است و ۳۶۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال در خدمت استان‌ها قرار می‌گیرد، ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برای تولید و رشد تولید در کشور قرار داده شده و رقم‌های کلان دیگری برای اقدامات پیشران جمهوری اسلامی که در پروژه‌های بزرگ کار شود بنابراین سال آینده نوید خبر‌های خوشی هستیم.

حاجی‌بابایی گفت: سفارش من به دولت و مسئولان این است که کسانی در این کشور مسئولیت بگیرند که مثل مردم زندگی کنن و دولت انقلابی به کسانی مسئولیت بدهد که اهل رانت نباشند، انقلابی یعنی شهید سلیمانی یعنی کسی که خودش را هزینه می‌کند تا نظام بماند.

او گفت: دولت انقلابی در کنار انقلابی‌گری مواظب مردم باشد و آمده‌ایم که پیوند مردم را با انقلاب محکم کنیم. این مردم این دولت را انتخاب کردند این دولت و این نظام باید خادم مردم باشد هر نارضایتی که هر مدیری ایجاد کند نارضایتی از انقلاب است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: نیرو‌های امنیتی کشور را امن نگه داشتند و کشور ما نیاز به کار و کارآمدی دارد، مدیری که کارآمد نیست به درد نمی‌خورد ولو اینکه خیلی خوب هم باشد امروز نیروی انقلابی و کارآمد می‌خواهیم.

حاجی‌بابایی با تاکید بر کارآمدی مدیران گفت: ۷۰ درصد از مشکلات را بدون اینکه دولت پولی تزریق کند با همراهی و کنار مردم بودن می‌شود حل کرد این‌ها باید در استان‌ها مورد دقت و توجه باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن ایجاد اشتغال تصویب اعتبار میلیاردی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس حاجی بابایی گفت اهل بیت ملت ایران او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد

حجت‌السلام حیدر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به حمایت‌های مردمی سراسر دنیا از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و امام خمینی(ره) روز جهانی قدس را نامگذاری کرد و همچنین مردم در 22 بهمن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند که در 46 سال گذشته نیز این شعارها تکرار شد، در یک مقطع زمانی برخی مردم داخل کشور و حتی مردمی که دنبال مطامع خاصی نبودند گمان می‌کردند که گفتن این شعارها بی‌اثر است و اتفاقی برای آمریکا و اسرائیل رخ نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: زمانی که امام خمینی(ره) روز جهانی قدس را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری کرد، بتدریج حمایت‌ها به یک الگو تبدیل شد تا مردم اعتراض‌های خود را در دنیا اعلام کنند و با ندای اعتراض نیز دو اتفاق می‌افتد یکی اینکه انسان‌های آزاده، حتی در خود کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس به یکدیگر اعلام می‌کنند که ما به دنبال آزادی و ارزش واقعی انسان‌ها هستیم.

امام جمعه شهر قوشچی بیان کرد: علاوه بر آن در طول این مدت، دست اسرائیل بر همگان رو شد و همگان متوجه شدند که اسرائیل چه جرثومه فسادی است و بنابراین این حمایت‌ها از فلسطین تنها از ناحیه جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) آغاز شد.

وی افزود: حتی در برهه‌ای از زمان در داخل کشور برخی عنوان کردند که با توجه به اینکه به این اندازه برای شعار مرگ بر اسرائیل هزینه می‌دهیم باید آن را تعطیل کرد و این تفکر به این اینجا رسید که هزینه تعطیلی مرگ بر اسرائیل گفتن، هزاران برابر مرگ بر اسرائیل گفتن است و امروز رژیم صهیونیستی تمامی قوانین بین‌المللی، بشری و اخلاقی را زیرپا گذاشته و کسی جرئت ندارد به او چیزی بگوید.

حجت الاسلام عباسی گفت: امروز فلسفه‌هایی که برخواسته از انگلیس، فرانسه، آمریکا و دانشگاهای پیشرفته جهان بوده که از لحاظ روانشناسی، فلسفی و مکاتیب انسانی برای انسان نسخه می‌نوشتند که چگونه باید درس خوانده و در مهدهای کودک انسان پرورش داد تا به انسانیت نزدیک شد و حتی به حقوق حیوانات تاکید می‌کردند، در مقابل کشتار ناجوانمردانه کودکان فلسطینی نه تنها محکوم نمی‌کنند بلکه حمایت مالی و سیاسی نیز می‌کنند.

وی اظهار داشت: این نشان می‌دهد که اگر به آن نقطه حساس و جوش برسد تمامی آنها گفته‌های خود را زیرپا گذاشته و انسانیت را به خاطر منافع خود در کشورهای فلسطین، عراق و افغانستان و سایر کشورهای دنیا ذبح می‌کنند.

امام جمعه شهر قوشچی تصریح کرد: هم اکنون غرب معتقد است که انسانیت و حکومت جهانی باید در دست آنها باشد تا انسان‌ها براساس خواسته آنها زندگی کنند و این را به معنی حقوق بشر و انسانیت می‌دانند، در حالی که ندای مرگ بر اسرائیل که در این 40 ساله توسط مردم ایران و برخی مردم مسلمان و یا آزاداندیش جهان در روز قدس و سایر ایام اتفاق افتاد، ذره ذره بر پیکره اسرائیل ضربه زد و امروز اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد.

وی تأکید کرد: بی‌تردید این حرکت با خواست خدا ادامه می‌یابد و هیچ زمانی حرکت طوفان‌الاقصی جوانان غیور حماس خاموش نمی‌شود بلکه امروز اتفاقی افتاده که جامعه بین‌الملل به این نقطه رسیده‌اند که باید فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل و دارای حقوق بین‌المللی به رسمیت بشناسند.

حجت الاسلام عباسی گفت: تمامی این حرکات مدیون تفکرات حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است که در این 46 ساله از این حرکت به شدت دفاع کردند و از سوی دیگر در آخرالزمان آزاداندیشان و آزادمردان در هر دین و مذهبی که باشند یکدیگر را یافته و با هم احساس همبستگی خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو