Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: با وجود توطئه‌های بین‌المللی در حوزه دیپلماتیک، دشمنان همچنان نتوانسته‌اند ایران را منزوی کنند و اسلام با سرعت پیش می‌رود و هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر آن بایستد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در اصفهان بالغ بر 200 شهید تقدیم کشور شده بود که شهید مغربی، شهید موحدیان و شهید عباس نبوی‌منش از جمله شهدای این دسته بودند تا امروز مردم بتوانند چهل و سومین جشن انقلاب اسلامی را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اسبق مردم اصفهان در ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: یوم الله 22 بهمن جشن ملی و زیر پرچم پر افتخار اسلام ناب محمدی است پس باید این روز را بسیار گرامی بداریم چرا که ستون خیمه اسلام و ولایت است.

وی افزود: باید در چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنیم که در طول این مدت، ملت ایران و حکومت جمهوری اسلامی در یک جنگ نابرابر احزابی و جریانات استکباری و سلطه جهانی قرار داشته و هر روز این فشار به ملت ایران از طرق مختلف علیه ایمان و ارزش‌های مردم بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام سالک عنوان کرد: همه گروه‌های مختلف برای ضربه زدن به پیامبر اکرم(ص) و یاران ایشان جمع شدند و جنگ احزاب ایجاد شد که این جنگ آخرین تیر ترکش کفر و نفاق بود که سرانجام اسلام بر کفر جهانی پیروز شد اما گروه‌هایی که آن‌جا جمع شدند بیش از 10هزار نفر بودند.

رئیس‌جمهور سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه 22 بهمنجزئیات اولین جشنواره شعر نماز جمعه اعلام شدنماینده ولی فقیه در استان مازندران: سوءاستفاده از سواحل و تالاب‌ها را در تریبون نماز جمعه افشاگری می‌کنم

وی افزود: همچنین قریش با 4هزار سرباز و 300راس اسب مسلح به همه سلاح‌های روز بر لبه خندق پیامبر را محاصره کردند و قبیله‌های مختلف دیگر نیز با نیروهای بسیار زیاد بر پیامبر اسلام فشار آوردند اما امروز ملت ایران در یک جنگ نابرابر احزاب قرار دارد اما قلدری مثل آمریکا شکسته شده است.

نماینده اسبق مردم اصفهان در ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ماهواره‌ها و فضای مجازی و ابزارهای نوشتاری و گفتاری در تمام لایه‌های انقلاب با قدرت حضور پیدا کرده اما این جنگ احزاب ایران به پیروزی خواهد رسید و باقی مانده آبروی آمریکا را رئیس جمهور قبلی و فعلی از بین خواهد برد و این صحبت رهبر معظم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران هرچه نقشه و طرح داشتند در طول این مدت بر علیه کشور به کار گرفتند و امروز به این نتیجه رسیدند که درحال حاضر ایران هفتمین قدرت جهان است و آنان شکست خوردند و اسرائیل در مشت نیروهای انقلاب هست.

وی بیان کرد: جنگ سایبری با هدف حمله به زیرساخت‌ها و سامانه‌های حیاتی کشور هست که نمونه‌های آن را درمساله بنزین دیدیم و می‌خواهند شریانات حیاتی ما را هدف قرار دهند ولی سامانه سایبری ما در کشور‌های مختلف و اسرائیل حضور دارد و در این جنگ نیز اگر خدا بخواهد پیروز خواهیم شد.

نماینده اسبق مردم اصفهان در ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مراقب باشید در فضای مجازی دشمنان قسم خورده اسلام به ارزش‌ها ی دینی و اخلاص و برادری و وحدت ملت ما حمله نکنند و زدن ایمان جوانان ما و انحراف درمسیر اطلاعات دقیق و سیاه‌نمایی وضعیت کشور از جمله هدف دشمن است تا کشور را دربرابر جوانان ما منفی نشان دهد.

وی عنوان کرد: رمز موفقیت ملت وحدت است. علیه ولایت و روحانیت و انقلابیون تمام دستگاه‌های بین‌المللی صحبت می‌کنند چون به این نتیجه رسیده‌اند که اقتدار در ولایت ایران است و با پشتیبانی ملت است.

انتهای پیام/ 174/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب

حجت الاسلام باباخانی گفت: یکی از راه‌های ارتباط هیئات، مهرواره «هوای نو» است که تلاش می‌کند فضای هیئت را برای چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی مهیا کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سومین روز از همایش سالیانه مدیران هیئت‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور با سخنرانی حجج الاسلام محمد خواجوی و مجید باباخانی رئیس سازمان هیئت‌ها و تشکل‌ها دنبال شد.

حجت الاسلام خواجوی با موضوع فلسفه سیاسی نظام اسلامی از منظر امامین انقلاب صحبت کرد و گفت: معتقدم بسیاری از ما اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب را هنوز به درستی فهم نکردیم، در حالی که بسیاری از مقامات خارجی ابعاد فکری ایشان را بهتر شناخته‌اند. نمونه این موضوع را می‌توان در گفته‌های روسای جمهور روسیه، ترکمنستان و ... در دیدارهایی که با آیت الله خامنه‌ای داشته‌اند، مشاهده کرد.

پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است

وی با ذکر یک مثال صحبت‌های خود را ادامه داد و گفت: همه دشمنان در روزهای ابتدایی اغتشاشات در ایران فکر می‌کردند کار نظام تمام شده است اما در همان روزها دیدید که رهبری با دختران 9 ساله نوجوان در جشن تکلیف‌شان شرکت کردند و پیام بسیار مهمی را از این طریق دادند. سپس وقتی اوضاع کمی آرام شد، ایشان سخنرانی‌های مهم و راهبردی خود را بیان کردند.

او تاکید کرد: در دوره سختی قرار داریم و بیش از هر زمان دیگری به منظومه فکری امامین انقلاب نیاز داریم. باید این سوال را پرسید که چرا در بیان فلسفه سیاسی نظام اسلامی سراغ اندیشه‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری نمی‌رویم؟ چرا از اندیشه‌های شهید مطهری استفاده نمی‌کنیم؟‌

در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام باباخانی رئیس سازمان هیئت و تشکل‌ها گفت: به جرأت می‌گویم که سازمان تبلیغاتِ در میدان، شماها هستید. شما هستید که در میدان تبلیغات، مبارزه و جهاد می‌کنید و ما تنها یک ستاد برای کمک به شما هستیم.  وظیفه ماست که مقدمه فعالیت بهتر شما را فراهم کنیم. مبنای سازمان تبلیغات اسلامی این است که به عنوان سازمان پشتیبان عمل بکند، نه اینکه خودش برنامه اجرا کند.

وی با اشاره به لزوم هم افزایی هیئات سراسر کشور گفت: هدف ما این است که همه هیئت‌های فعال در استان‌های سراسر کشور، هم‌افزایی داشته باشند. یکی از راه‌های ارتباط هیئات، مهرواره «هوای نو» است. این مهرواره اختصاص به معرفی برگزیدگان سال هیئت دارد و امسال در اتفاقی جدید در فضای بین‌الملل هم برگزار خواهد شد. این جشنواره بستر عادلانه‌ای برای همه هیئاتی است که توانستند اقدامی را در این حوزه رقم بزنند. ما از آنها حمایت می‌کنیم و بهشان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهیم تا در جریان رسانه‌ای کشور تبدیل به یک الگو بشوند.

باباخانی تأکید کرد: هوای نو تلاش می‌کند فضای هیئات را برای چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی فراهم بکند. خواهش من از شما این است که کارهای موفقی که هیئات رزمندگان اسلام در سراسر کشور در استان‌ها رقم زدند و می‌تواند الگو باشد را در سامانه «هوای نو» ثبت کنند تا داوری شود. نزدیک به یکصد داور در حدود بیش از 40 رشته، این ابتکارات را داوری می‌کنند و از برگزیدگان آن تقدیر خواهد شد.

گفتنی است در پایان همایش سه روزه مدیران هیئت‌های رزمندگان اسلام که در مشهد مقدس برگزار می‌شد، از 20 مدیر موفق تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود