Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – امام جمعه قشم گفت: خوشبختانه رویش‌های انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از ریزش‌های آن است و ایران امروز به تربیت‌شدگان انقلاب برای کمک به نظام اسلامی نیازمند است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در نماز این هفته جمعه قشم، اظهار داشت: با توجه به اینکه حکومت اسلامی ایران از سیاست‌های حکومت امیرالمومنین علی (ع) الگو گرفته، تخریب نیروهای مومن انقلابی با آنچه از آن به عنوان حکومت علوی یاد می‌شود هم‌خوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای جوان به عنوان تربیت‌یافتگان نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند حمایت و فرصت برای خدمت هستند و شایسته نیست برای منافع سیاسی، آن‌ها را تخریب کنیم.

امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه عدالت نیروی انسانی یکی از ارکان عدالت در نظام اسلامی محسوب می‌شود است که مردم هرمزگان و جزیره قشم هم باید از آن بهره‌مند شوند، افزود: متاسفانه در استان هرمزگان علیرغم اینکه بیشترین ظرفیت اشتغالزایی و سرمایه را دارد، اما نرخ بیکاری آن در کشور، دور از انتظار است.

وی در بخش دیگری از خطبه با گرامیداشت 43 سالگی نظام جمهوری اسلامی، یادآور شد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال موجب خوشنودی روح بلند حضرت روح‌الله (ره)، شهدای انقلاب، رهبر معظم انقلاب و تمام دوستداران انقلاب در سرتاسر جهان شد.

‌حاجبی همچنین اظهار امیدواری کرد مردم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا به سلامت فردی و اجتماعی به ویژه با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال شرایط مناسبی را برای همه فعالیت‌های اقتصاد فراهم کنند.

امام جمعه بوشهر: جهاد تبیین راه مقابله با تهاجم تحریف دشمنان استامام جمعه ساری: باید ‌جهاد تبیین را جدی بگیریم/ خیانت‌های دشمنان ‌را به مردم بازگو کنیمامام جمعه ارومیه: کسب دستاوردهای عظیم در عرصه‌های مختلف ثمره مجاهدت انقلابی مردم است

شهرستان قشم متشکل از سه جزیره قشم، لارک و هنگام با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب ایران واقع شده است.

انتهای پیام/7558/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، استان کردستان غرق در عزا و ماتم شد و مردم در سراسر این استان به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: امام صادق علیه‌السلام دارای شخصیت بسیار بزرگی است که باید ابعاد شخصیتی این امام بزرگ بیش از پیش به نسل جوان معرفی و مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: امام صادق(ع) صاحب مکتب و به واسطه هدایتی که به تبعیت از امام حسین(ع) داشتند، دین اسلام را نجات بخشید و مسیر جامعه اسلامی به سوی درستی هدایت شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از کارهای اصلی امام صادق(ع) تربیت نیرو بود که بعد از تعلیم و تربیت، مورد توجه قرار داد، به طوری‌که این امام بزرگ بیش از چهار هزار شاگرد تربیت کردند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) فرصت و ماموریتی که داشتند یک ماموریت و انقلاب فرهنگی بود، افزود: امام جعفر صادق(ع) خدمات علمی، فکری و مشخصا فرهنگی بسیار بزرگی انجام داده‌اند که همواره ماندگار است.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: ما یک راه تربیتی و فرهنگی بیش نداریم و آن این است که ما متمسک به قرآن و اهل بیت(ع) و سنت رسول خدا(ص) باشیم.

وی انقلاب اسلامی را ادامه‌دهنده مکتب امام صادق(ع) ذکر کرد و یادآور شد: درس شهادت امام صادق این است که ما تکلیف خود را بدانیم و در مقابل همه توطئه‌ها آگاه، شناخت و بصیرت داشته باشیم. 

استاندار کردستان ابراز داشت: امیدواریم خداوند توفیق درک شناخت ائمه اطهار(ع) را به همه ما عطا کند.

نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌های استان کردستان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست