Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که ۴۳ سال زیر سایه انقلاب اسلامی هستیم و در این مسیر هدایت شدیم.

وی با اشاره به ریشه‌کن شدن رژیم مستند طاغوتی در روز ۲۲ بهمن گفت: رژیم اشغالگر صهیونیسم غده سرطانی است که به وسیله زورگویان دنیا کاشته شده و باید با یک جراحی دقیق و این استکبار جهانی ریشه‌کن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در ۲۲ بهمن خداوند پیروزی را نصیب ما مسلمانان کرد، افزود: جمعیت باشکوهی که این روزها با توجه به شرایط کرونایی در راهپیمایی امروز حضور پیدا کردند، نشان‌دهنده آن است مردم از انقلاب دست بردار نیستند و دشمنان خوشحال نباشند مردم در گوشه‌ای یا صنفی اعتراضاتی دارند؛ خیال کنند این اعتراضات مربوط به  اصل انقلاب است؛ بلکه مردم بین اصل انقلاب و مشکلاتی که وجود دارد، تمایز قائل هستند.

این مسوول با تاکید بر اینکه مردم هیچگاه انقلاب اسلامی را رها نخواهند کرد، اظهار کرد: به فرموده امام با صراحت به دنیا و روح مطهر امام راحل و ارواح شهدا اعلام می‌کنیم این ملت هیچگاه تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول انقلاب را نخواهد داشت.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی است، افزود: شیطنت‌هایی که امروز دشمنان و خرده دجال‌ها دارند مقدمه‌ای بر مغلوب شدن به دست حضرت مهدی (عج) است که خرده دجال‌ها و غرب‌زدگان و شیطنت‌های آنان مغلوب بیداری این ملت خواهد شد.

*تبیین توفیقات انقلاب جدی گرفته شود

وی با بیان اینکه ما در مقابل انقلاب کم‌کاری می‌کنیم، اضافه کرد: جهاد تبیین کمرنگ است و باید جدی بگیریم؛ به این معنا که عملکردهای مثبت، توفیقات و پیشرفت‌های نظام را بازگو کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ما پیشرفت‌های زیادی داریم ولی متاسفانه دوستان مرعوب هجمه‌های رسانه‌ای غرب شدند و مقداری مشکلات معیشتی و اقتصادی نیز انسان را به موضع انفعال می‌کشاند.

این مسؤول با بیان اینکه خیانت‌های غرب هم باید بازگو شود، افزود: همین کشورهایی که امروز مدعی حقوق بشر هستند اگر سوابق آنان را ببینیم در هر کشوری پاگذاشتن چه ظلم‌هایی کردند و مردم را در جهالت گذاشتند و رژیم‌های نژادپرست اپارتایدی ایجاد کردند که باید سوابق جنایت استعمارگران را باید بازگو کنیم.

محمدی‌لائینی بیان کرد: کشور  پیش از انقلاب در تولید علم و فناوری صفر بود در صنعت به جز مونتاژ و در علم به جز ترجمه هنری نداشت اما اکنون موفقیت‌ها معلول انقلاب اسلامی است.

وی با تشکر از مردم ایران اسلامی که ۴۳ سال پرچم انقلاب را برافراشته نگه داشتند و سختی‌ها و مصائب را تحمل کردند، افزود: مردم ما مانند جان شیرین از انقلاب دفاع کردند و امروز در راهپیمایی حمایت خود را از انقلاب نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران از مسؤولان مازندران و رسانه‌ها تقدیر کرد و گفت: راه‌اندازی تاکسی هوایی بین منتهی‌الیه غرب استان و اختصاص سه بالگرد امداد برای مهار حریق در جنگل‌های هیرکانی جای تقدیر دارد که امیدواریم گام‌هایی اساسی برای تحول استان و کشور برداشته شود.

محمدی‌‌لائینی گفت: استاندار مازندران در حال برنامه‌ریزی برای سفر استانی رئیس جمهور به مازندران هستند که در این زمینه همه باید اهتمام لازم را داشته باشند.

 نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به اینکه سالروز خجسته میلاد امام جواد (ع) در پیش است، افزود: لازم است همه مسؤولان و خانواده‌ها در راستای رفع مشکلات جوانان گام بردارند، جوان ما باید تقی و دارای تقوا باشد و باید با زمینه‌های گناه مبارزه شود.

*جوان‌گرایی و جوایز محوری در اولویت باشد

این مسؤول با تاکید بر ضرورت حل مشکلات ازدواج و اشتغال جوانان خاطرنشان کرد: جوان‌گرایی و جوان‌محوری باید اولویت کار باشد و جمعیت باید به سمت جوان شدن نه به سمت پیری که از آسیب‌ها است، سوق یابد.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه تاخیر قرار دادن توبه نوعی خودفریبی و شگرد شیطانی است، گفت: توبه از واجبات فوری است که انسان باید فورا توبه کند و ماه رجب  است فرصتی خوبی استغفار است.

وی با تبریک ولادت امام علی (ع) و روز پدر، افزود: پدری کردن فقط سیر کردن شکم نیست و لازم است همه پدران را واقعا در حق فرزندان خود پدری کنند.

*توصیه رهبری بر تزریق دز سوم واکسن

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در ارتباط با سویه جدید کرونا، گفت: ایشان فرمودند شیوه‌نامه‌های پزشکان بنده تقید دارم که به آن عمل کنم اصرار روی ماسک نوبت سوم تزریق واکسن دارم و توصیه می‌کنم به حرف متخصصان و صاحب‌نظران گوش کنند که باید به این مسائل توجه شود.

محمدی‌لائینی در ادامه خاطرنشان کرد: همه شما بزرگواران را به بهترین آموزه اخلاقی، معنوی، اجتماعی و حتی امنیتی یعنی تقوا سفارش و توصیه می‌کنم، خداوند به برکت تقوا به انسان نعمت می‌دهد و نعمت‌ها را فزونی می‌بخشد و به برکت تقوا خطرها، بلاها، گرفتاری‌ها و مشکلات را از جامعه دفع و برطرف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رفاقت، معاشرت، مهربانی، سلامت و دوستی بر محور تقوا در جامعه تقویت می‌شود،گفت: پس تقوا مساله بسیار مهمی است و به برکت تقوا جرم کم شده و وفاق و سازش افزایش و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد؛ باید گفت تمام آسیب‌های اجتماعی معلول بی‌تقوایی است و اگر تقوا باشد تمام مشکلات منتفی می‌شود.

این مسؤول با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن تقوا، افزود: یک جامعه اسلامی بیش از هر چیز مستلزم تقوا است که امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران فجر ۴۳ نماینده ولی فقیه در مازندران انقلاب اسلامی محمدی لائینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب کشتزارهای مازندران براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد دادویه، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ با اشاره به آغاز فعالیت کشاورزان در کشتزارهای استان از میانه‌های فروردین و نیاز به آب برای عملیات کاشت اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به آورد مناسب رودخانه‌ها و بارندگی‌های خوبی که از ابتدای سال آبی جاری تا کنون در بالادست سد داشتیم، وضعیت ذخیره آب در سد آیت‌الله صالحی مازندرانی مطلوب است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در مخزن به بیش از ۱۳۹ میلیون متر مکعب معادل ۹۸ درصد پرشدگی رسید.

مدیر نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش دبی آب میان‌حوضه‌ای رودخانه بابلرود و آغاز زودهنگام فصل کشاورزی، رهاسازی آب از این سد برای کشتزارهای شبکه البرز از تاریخ بیست‌وهفتم فروردین آغاز شد، گفت: از ابتدای رهاسازی آب کشاورزی از سد البرز تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب آب برای آبیاری کشتزارهای شبکه البرز اختصاص پیدا کرده است.

دادویه با بیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته و وضعیت مناسب ذخیره مخزن این سد، متناسب با نیاز کشتزارهای پایین‌دست میزان آب مورد نیاز در ماه‌های آتی تأمین می‌شود، عنوان کرد: البته با توجه به ضرورت حفظ منابع آبی برای دوره‌های بعدی، برنامه‌ریزی تأمین آب براساس نوبت‌بندی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای تأمین آب آشامیدنی شهرهای گروه الف از سد البرز هم ماهانه ۲.۵ میلیون مترمکعب آب به تصفیه‌خانه بابل انتقال داده می‌شود.

کد خبر 748797

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران