Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  با بیان اینکه جهاد تبیین راه مقابله با تهاجم تحریف دشمنان و عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها است، بیان کرد: انقلاب اسلامی را از جنس بعثت انبیا الهی و تجلی همان اندیشه‌ها است، این انقلاب تجلی اسلام ناب محمدی (ص) و بر گرفته از متن وحی و سنت ائمه معصومین علیه‌السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حضور حماسی مردم استان بوشهر در مراسم ۲۲ بهمن و خودرو پیمایی عنوان کرد: مردم با حضور حماسی خود یک بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک میلاد امام علی (ع) این امام را نماد ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، زهد، مردم‌داری، دنیا گریزی، شجاعت و استکبارستیزی دانست و گفت: این امام الگو تمامی نظام‌های سیاسی صحیح است.

صفایی بوشهری با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ادامه داد: دشمنان دنبال تهاجم تحریف هستند که تمام پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را عکس جلوه دهند، عزت، اقتدار در عرصه ملی و بین‌المللی، خدمات و موفقیت‌ها را نادیده بگیرند و دشمنان خوب جلوه دهند.

او بیان کرد: دشمن درصدد است ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد، تهاجم تحریف در مقابله آن یک جهاد تبیین به‌ویژه برای علما، دانشمندان،  افراد آگاه و رسانه لازم دارد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اکنون در مقابل یک تهاجم بسیار گسترده رسانه‌ای دشمن قرار داریم عنوان کرد: در این راستا مزدوران داخلی به کمک آنان آمده‌اند و دنبال این هستند که حقایق انقلاب اسلامی و پیشرفت‌ها را عکس جلوه دهند و لازم است در یک حرکت حساب شده دانش‌بنیان در جهاد تبیینی در مقابله این هجمه بزرگ ایستادگی شود.

صفایی بوشهری تاکید کرد: دشمنان تصور می‌کردند انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی از بین برود ولی دشمنان شکست خوردند و انقلاب با صلابت ادامه دارد.

او گفت: دشمن با تهاجم سنگین رسانه‌ای به مقابله با ایران اسلامی شتافته است که باید با نگاهی عالمانه و دانش بنیان به مقابله با آن پرداخت.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند