Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:48:28 GMT

التزام به شاخص های انقلابی راه علاج نقاط ضعف کشور است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۱۹۸۱

التزام به شاخص های انقلابی راه علاج نقاط ضعف کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز التزام به شاخص های انقلابی راه علاج نقاط ضعف ملت ایران است.

وی افزود: دشمن راه‌های زیادی را برای ضربه زدن به کشور ایران امتحان می کند اما باید با بصیرت و هوشیاری راه نفوذ او را سد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محی الدینی ادامه داد: مهمترین شعار دولت سیزدهم غافل نشدن از ارزش های انقلابی و اسلامی است و این شعار راه علاج نقاط ضعف کشور است.

وی بیان کرد: امروز همه مسئولان کشور از نیروهای جهادی، انقلابی و پرتلاش هستند که یاری مردم را برای رسیدن به اهداف عالی می طلبند.

محی الدینی عنوان کرد: مسئولان و مردم باید با یکدیگر متحد و همراه باشند و فریب تبلیغات سوء را نخورند.

وی با اشاره به عقب نشینی دولت آمریکا در مقابل ایران تصریح کرد: متخصصان آمریکایی با صراحت بیان کردند که در تحریم هایی که علیه کشورهای مختلف به خصوص ایران انجام داده هیچ غلطی نتوانسته بکند و به اهداف خود نرسیده است.

محی الدینی گفت: معیشت مردم بسیار سخت شده و قیمت های کالاهای اساسی مردم روز به روز افزایش می یابد که این مشکل باید رفع شود.

وی با اشاره به اینکه در اقتصاد باید متکی به توان داخلی بود تأکید کرد: مردم به مسئولان اعتماد دارند آنها هم باید طعم خدمت و آسایش و رفاه را به ملت ایران بچشانند.

محی الدینی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) بیان کرد: امیرالمومنین زیباترین ولادت را در میان تمام انسان های روی زمین داشته و در بهترین نقطه زمین یعنی خانه خدا متولد شده اند.

وی عنوان کرد: باید زهد و پارسایی، عبادت و ستایش، دانایی و بصیرت، شجاعت و دلاوری، سیاست و حکومت داری امیرالمومنین سرلوحه و الگوی زندگی همه شیعیان باشد.

محی الدینی با بیان اینکه به علت شیوع ویروس کرونا برگزاری اعتکاف امکان پذیر نیست، اظهار داشت: با این حال مومنان در این سه روز تمرین بندگی و روزه داری را فراموش نکنند.

کد خبر 5422575

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه مهريز شهرستان مهریز دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها گرگان جشنواره فیلم فجر آمار کرونا چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح طرح عمرانی شیوع کرونا محی الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان، در بعضی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت و در شمال غرب، غرب، بعضی نقاط جنوب غرب، شمال شرق، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، بارش پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: در دو روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر، گاهی وزش باد و اواخر وقت رگبار باران با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، ابری و رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد و احتمال تگرگ با بیشینه ۲۱ و کمینه ۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749574

دیگر خبرها

  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق برای ۱۸ استان کشور طی امروز
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه