Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم - آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب و نظام اسلامی می‌گذرد که فرازوفرود‌های فراوان ازجمله جنگ و تحریم و دشمنی استکبار داشتیم، ولی انقلاب اسلامی با موفقیت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

او گفت: در طول این چهل‌وسه سال ناجوانمردی و نامردی از ناحیه بدخواهان اعمال شد، ولی در مقابل جوانمردی، ایستادگی، ایثار، فداکاری، ایمان و دیانت ملت عزیزمان جای تقدیر و تشکر و سپاسگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در آغازین سال‌های دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم و شکی نیست که ملت ما در طول این تاریخ همواره در حال نبرد بوده است، در این چهار دهه ملت و کشور و نظام یک روز آرام نداشته و همواره در حال دفاع از اسلام و پاسخگویی به هجمه دشمنان بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز در کشورمان هیچ انسان باانصافی نیست که قبول نکند با مشکلاتی روبرو هستیم که سبب رنجش خاطر ملت شده و این رنجش سبب ناراحتی مقام معظم رهبری و دلسوزان شده است، همه باید دست در دست یکدیگر با پیروی از اسلام عزیز و رهبر معظم انقلاب و پیمان با شهدا این مشکلات را از سر راه برداشته و بر مشکلات غالب شویم.

استاد حوزه علمیه با تاکیدبر اینکه بیانات جامع، دقیق، منصفانه و واقع بینانه رهبر انقلاب موردتوجه قرار بگیرد، گفت: اجازه ندهیم گردوغبار مشکلات معیشتی و اقتصادی و پاره‌ای از گرانی و بی‌عدالتی، سو مدیریت و ضعف مدیریت‌ها سبب شود تا حقایق، افتخارات و پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی که در طول تاریخ انقلاب رخ‌داده و از ایران کشوری باقدرت در منطقه ایجاد کرده و از ملت ایران ملتی سرافراز خلق کرده تحت شعاع قرار بگیرد.

آیت‌الله حسینی خراسانی گفت: ضمن همدردی با همه‌کسانی که در زندگی مشکل‌دارند این مشکلات را حس کرده، ولی اعتقادداریم نسبت به افتخارات، شکوه و عظمت وعزت و قدرتی که در سایه چهار دهه جهاد پیوسته ملت به وجود آمده کمرنگ و فراموش نشود و این موضوع سبب شده مقام معظم رهبری اخیراً بر جهاد تبیین تأکید کردند.

عضومجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید ضعف‌ها بگوییم و برای علاج آن‌ها تلاش کرده و بر سر کسانی که کم‌کاری می‌کنند فریاد زده و از مسئولین بخواهیم رفع مشکلات را پیگیری کرده، ولی این موضوعات هیچ‌کدام نباید نسبت به افتخارات و پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و نظامی و موضوعات دیگر کمرنگ و فراموش شود و این موضوع نوعی ناسپاسی بابت نعمت‌هایی است که خداوند به این ملت داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روز ۲۲ بهمن روز بزرگ و مهمی و نقطه عطفی در تاریخ کشورمان است و باید از زحمات ۴۳ ساله ملت از صمیم قلب قدردانی و خود را ممنون و مدیون ملت عزیز و بزرگ بدانیم و برای حل مشکلات آن‌ها شب وروز تلاش کرده و کوتاهی نشود و نباید به‌گونه‌ای صحبت و رفتار شود تا این‌همه عزت و افتخار و عظمت کمرنگ جلوه داده شود و تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22بهمن تشخیص مصلحت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه