Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:19:04 GMT

۳ بالگرد امدادی و اطفای حریق در مازندران مستقر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۲۱۲۸

۳ بالگرد امدادی و اطفای حریق در مازندران مستقر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی آل آقا بعدازظهر جمعه در مراسم راه اندازی تاکسی هوایی در فرودگاه ساری با اشاره به استقرار سه بالگرد در مازندران اظهار داشت: امیدواریم با پشتیبانی و پیگیری‌ها این طرح به خوبی در استان اجرا شود.

وی با اظهار اینکه راه اندازی طرح تاکسی هوایی با توجه به گردشگری و ترافیک استان در کاهش این بار ترافیک تأثیرگذار است، گفت: تمام تلاش ما این است که حوزه صنعت هوایی را تقویت کنیم و خدماتی را در استان گردشگرپذیر ایران ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدالله وطنخواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مسیرهای مختلف پروازی در استان توسعه یافته است، افزود: مشهد، شیراز، کیش، اصفهان، بندرعباس از جمله مسیرهای پروازی است.

وی ادامه داد: در فرودگاه رامسر و نوشهر نیز ترمینال پروازی توسعه یافت و بهره برداری از باند جدید پروازی رامسر در دستور کار قرار دارد و در فرودگاه ساری آزادسازی عرصه برای نصب سامانه هوانوردی انجام شد.

وطنخواه با اشاره به اینکه اپرون فرودگاه ساری نیز توسعه یافته است، گفت: دکل‌های مزاحم انرژی انتهای باند در فرودگاه جابجا شد و به فرودگاه استاندارد نزدیک هستیم.

کد خبر 5422595

منبع: مهر

کلیدواژه: بالگرد فرودگاه ساری وزارت دفاع دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها گرگان جشنواره فیلم فجر آمار کرونا چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی