Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@12:23:27 GMT

هیچ کدام از مازادها از پرسپولیس نرفتند!

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۲۱۶۶

هیچ کدام از بازیکنانی که توقع می رفت در نیم فصل از پرسپولیس جدا شوند، از این تیم نرفتند.

به جز مهدی شیری، هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نخواهد شد.

به گزارش طرفداری، در حالی که در 16 بازی نیم فصل اول لیگ و همین طور رقایت های جام حذفی شرایط به گونه ای پیش رفت که بسیاری از کارشناسان فوتبال پیش بینی می کردند برخی از بازیکنان پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شده و به شکل قطعی یا قرضی راهی تیم های دیگر خواهند شد، نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه بعید ترین گزینه در لیست مازاد یحیی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردیدی وجود نداشت که هواداران پرسپولیس پیش بینی می کردند با توجه به آن چه در بازی های نیم فصل اول رخ داده، جدایی بازیکنانی چون مهدی خانی، علیرضا ابراهیمی و حتی رضا اسدی قطعی بوده و این نفرات یا در لیست مازاد قرار می گیرند یا با بازیکنانی از تیم های دیگر معاوضه خواهند شد. اما در حالی که فردا (شنبه 23 بهمن‌) مهلت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر تمام می‌شود، نه تنها هیچ کدام از این بازیکنان از پرسپولیس جدا نشدند بلکه مهدی شیری به عنوان یکی از نفراتی که هموازه از حمایت یحیی و دستیارانش برخوردار بود در پایان بازی سوپر جام و شکست مقابل فولاد در لیست مازاد قرار گرفت.

در این میان البته وضعیت رضا اسدی متفاوت است و بسیاری از اهالی فن معتقدند که او در نیم دوم برمیگردد اما باید دید وضعیت نفراتی چون ابراهیمی و مهدی خانی در این تیم چه خواهد شد.


 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس رده بندی جدید فیفا | ایران همچنان در قله آسیا دلخوری علیرضا بیرانوند از افشین پیروانی استیون جرارد: کسی که از بازی کوتینیو لذت نبرد باید فوتبال تماشا کردن را کنار بگذارد بازماندگان سوپرلیگ اروپا به دنبال برگزاری تور پیش فصل در آمریکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیس جدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی برایش گل زد، شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم