Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی از حضور حماسی مردم بوشهر در راهپیمایی و حضور خودرویی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ تقدیر کرد. این پیام به صورت زیر است.

ستایش و سپاس خداوند را سزاست که ما را آفرید و هدایت نمود و درود بی پایان بر پیامبر آگاهی و رحمت که ما را شریعت آموخت و خاندان پاکش که ایزد متعال بر ما رهروی راهشان را واجب فرمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی می‌داریم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را همواره قرین به نور و درود می‌داریم.

حضور باشکوه و سراسر شور و شعور مردم عزیز ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دار الحماسه بوشهر برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران و استان گرانقدر بوشهر افزود.

حضوری پر از معانی بلند اسلامی، ایرانی و انقلابی که نشان از پایداری و وفاداری مردم عزیز به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی، اسلامی و ملی دارد.

حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن چهل و سه سالگی انقلاب، پاسخی محکم و قاطع به یاوه گویی های دشمنان انقلاب به ویژه سران جنایتکار آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران منطقه‌ای آنان بود که در اندیشه توطئه، تحریف، ایجاد بحران و براندازی انقلاب از راه‌های مختلف به شیوه «تهاجم ترکیبی» بوده و هستند و نیز لبیکی آگاهانه و ولایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» در عرصه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و «جهاد تبیین» می‌باشد.

مردم عزیز ایران نظام اسلامی را خود بنیان نهاده اند و برای آن جان‌ها داده اند و هرگز به خاطر کمبودهای تحمیلی و یا سو مدیریت‌ها، تنها نمی‌گذارند و با بصیرت و هوشمندی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و تمامی مشکلات موجود را از درون خانواده انقلاب همراه با دولت مردمی و انقلابی در پی حلّ آن بر می آیند.

مردم عزیز همواره با انقلاب بوده اند و این مسئولان هستند که باید انقلابی و مردمی در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده، تلاشی جهادی در رفع چالش‌های گوناگون به ویژه مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی باشند.

اینجانب صمیمانه از حضور مردم انقلابی، با فرهنگ و ولایتمدار استان بوشهر در این راهپیمایی و حضور خودرویی تشکر و قدردانی می‌نمایم و از تمامی اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر تقدیر می‌نمایم و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و موفقیت و بهروزی آحاد ملت و مردم گرانقدر استان بوشهر را از خداوند منان خواستارم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر
۲۲ بهمن ۱۴۰۰

کد خبر 5422610

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بوشهر امام جمعه بوشهر راهپیمایی 22 بهمن 22 بهمن دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا جشنواره فیلم فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح طرح عمرانی مردم عزیز ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در اولین نشست تخصصی «تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه» با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی، افزود: آبراه‌های بین‌المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بوده‌اند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریا‌ها حضور داشته باشد.

وی اظهار کرد: مقرراتی که بر آب‌ها، دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه را می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس برود و امروز می‌بینیم شناور‌های ما این تردد را دارند.

وی یادآور شد: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند که از جمله میرمهنا ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر ادامه داد: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند، مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری با آنها مقابله کردند.

وی اظهار کرد: با این‌که انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند، اما مردم بوشهر با دست خالی با آن‌ها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد.

محمدی‌زاده با اشاره به نقش روحانیت در قیام رئیسعلی دلواری، گفت: رئیسعلی با رهبری و راهنمایی روحانیت با استعمارگران جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

وی بیان کرد: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و رزمندگان اسلام با آمریکای جنایت‌کار که برای پشتیبانی از رژیم بعث عراق و صدام آمده بود، رو در رو در خلیج فارس جنگیدند و با رشادت شهید نادر مهدوی و همرزمانش، ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: امروز با همت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران، مقا‌ومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته و با هدایت و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب این حلقه‌ها به‌هم پیوسته شده و یک پیوستگی جغرافیایی محور مقا‌مت برای حمایت از مظلومان منطقه ایجاد شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد