Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، محمدرضا آژیر، شهردار فردیس، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فردیس، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،

اشاره به اینکه بودجه معمول برای شهرداری‌های کشور اختصاص ۴۰ درصد جاری و ۶۰ درصد عمرانی است، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ ، بودجه ای ویژه است که به صورت محله محور و با مبلغ پیشنهادی هزار و ۹۶۳ میلیارد تومان تنظیم شده است که ۲۲ درصد هزینه‌های جاری و ۷۸ درصد اعتبارات عمرانی را شامل می.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شود.‌

وی تحقق بودجه ۱۴۰۱ شهرداری فردیس را منوط به برنامه ریزی مدون و تلاش بی وقفه مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: بودجه سال آینده برای ۲۲ محله شهر به صورت عادلانه و در زمینه ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و جاری تنظیم شده است.

شهردار فردیس احداث خط بی آر تی از پایانه شهید سلطانی تا پل ارتش جهت حل معضل ترافیکی شهر، احداث بلوار نیایش و اتصال به همت جنوبی جهت دسترسی به شریان های اصلی کشور، تحویل گرفتن ۲۵ دستگاه اتوبوس از کرج و خریداری ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید برای سازمان حمل و نقل فردیس، احداث حدود ۳۰ هکتار تفرجگاه شمالی در شهرک وحدت را از برنامه های قابل اجرا در بودجه سال آینده شهرداری فردیس برشمرد.

وی تجهیز کامل ایستگاه‌های آتش نشانی شهر و توسعه اماکن ورزشی در شهر را از جمله برنامه های سال آتی شهرداری فردیس ذکر کرد و گفت: باتوجه به کمبود فضای ورزشی، نیاز سنجی های لازم انجام شده و ایجاد فضاهای ورزشی کم هزینه با استفاده رایگان محلات برای توسعه ورزش همگانی و ورزش های تخصصی در دستور کار شهرداری است.‌

آژیر همچنین با اشاره به آلودگی هوا در فردیس، بیان کرد: توسعه فضای سبز از برنامه های آتی شهرداری فردیس در سال ۱۴۰۱ است و مبلغ قابل توجهی برای احیای پارک های فرسوده در بودجه شهرداری پیش بینی شده است.

وی افزود: طی پنج ماه گذشته برنامه ریزی لازم برای ایجاد زیرساخت ها و اجرای طرح‌های فوق صورت گرفته و با یاری خداوند در سال آینده، جهش قابل توجهی در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان را شاهد خواهیم بود.

شهردار فردیس با اشاره به عدم وجود زیرساخت های لازم شهری در زمان انتزاع فردیس از کرج، اظهار کرد: عدم وجود زیرساخت‌ها در شهر فردیس، موجب شد مدیریت شهری علاوه بر تاسیس شهرداری و انجام امورات جاری، نسبت به بستر سازی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اداره شهر اقدام کند.

وی در پایان گفت: با توجه به فضای مدیریت شهری در دوره گذشته و برخلاف دیدگاه جامعه، در این دوره از مجموعه مدیریت شهری نفاقی نیست و همدلی و وفاق در جهت ارائه خدمات مطلوب و رسیدگی به موضوعات مغفول مانده وجود دارد.‌

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت شهری فردیس کرج شهرداری خبرگزاری فارس البرز فارس نیوز بودجه شهرداری فردیس مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست

رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تخصیص بودجه و اعتبار ساری با توجه به جمعیت شناوری در ایام سال جوابگو نیست و برای گرفتن حقش نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، پرویز شعبانی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت روز ملی شوراها به مناسبت نهم اردیبهشت روز شورا که در تالار مرکزی ساری برگزار شد، با اشاره به تلاش امور عمرانی استانداری برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری اظهار کرد: امیدواریم با روی کار آمدن استاندار جدید مازندران توجه بیشتری به پروژه‌های عمرانی و حوزه شهری مرکز استان شود.

وی با بیان اینکه ساری با توجه به جمعیت شناوری که در ایام سال دارد، باید در بحث تخصیص بودجه و اعتبار مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد تا به حق خود برسد، افزود: تشکیل شورای اسلامی شهرها و روستاها سبب تحکیم انقلاب و افزایش نقش نظارتی مردم بر شهرداری‌ها شده است.

رئیس شورای شهر ساری با تاکید بر اینکه شوراها بعد از گذشت ۲۵ سال به دوران بلوغ خود رسیده و ثمرات خوبی داشته است، اظهار داشت: البته کاستی‌ها و ضعف‌هایی هم دارند که باید بعد از بررسی‌های دقیق مرتفع شود.

شعبانی ادامه داد: امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم از طرف مقام معظم رهبری معرفی شده که شورای اسلامی شهرها و روستاها با توجه به اینکه با مردم به صورت مستقیم ارتباط دارند، برای تحقق این امر می‌توانند نقش به‌سزایی ایفا کنند.

کد خبر 748546

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی