Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم،‌ اسماعیل حسین‌زهی اظهار کرد: قرار بود پس از حذف محدویت مسافر در پروازها، قیمت بلیت هواپیما نیز به نرخ سابق خود بازگردد، نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه شرکت‌های هواپیمایی قیمت بلیت را نیز افزایش دادند.

وی ادامه داد: طی هفته های اخیر قیمت بلیت هواپیما 200 تا 300 هزار تومان افزایش یافته که به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی این حوزه باید با جدیت به قیمت بلیت هواپیما ورود کرده و اجازه افزایش قیمت غیرقانونی به ایرلاین ها را ندهد.

وی تاکید کرد: علی رغم وعده وزیر راه مبنی بر ساماندهی نرخ بلیت هواپیما ظرف مدت یک ماه، شاهد نابسامانی در این حوزه و افزایش قیمت بلیت ها هستیم. لذا اعضای کمیسیون عمران در اولین فرصت، جلسه ای با این موضوع برگزار خواهد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: انتظار داریم دستگاه های نظارتی و مجموعه وزارت راه نیز به موضوع قیمت بلیت هواپیما ورود کرده و با تخلفات برخورد کنند. این افزایش قیمت نه تنها در خطوط هوایی بلکه ریلی و جاده ای نیز مشاهده می‌شود. از این رو با توجه به اینکه در آستانه سال نو و ایام نوروز قرار داریم نباید شاهد افزایش قیمت مجدد باشیم. اجازه نمی دهیم قیمت بلیت هواپیما و قطار در ایام نوروز 1401 افزایش پیدا کند.

 

منبع: تسنیم این مطلب برایم مفید است بلی ۱ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد وزارت راه و شهرسازی هواپیما ایرلاین بلیت هواپیما نماینده مجلس کمیسیون عمران اخبار مرتبط تخفیف مالیاتی بلیت هواپیما برای خارجی ها! ارزان فروشی بلیت هواپیما ممنوع! گران فروشی ایرلاین ها به سبک جدید ارز نیمایی بلیت سفر با ایرلاین‌های خارجی حذف می‌شود جزییات تذکر مجلس به وزیر راه بابت گرانی بلیت هواپیما ممنوعیت فروش بلیت‌های یک ایرلاین خارجی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها دیدار اولیانوف با مذاکره کننده ارشد آمریکا برنج ایرانی کیلویی چند؟ (جدول قیمت ها) سقوط هپکو / داستان یک بذل و بخشش به اسم خصوصی سازی به ۷۰ درصد مستاجران وام ودیعه ندادند معمارزاده: فدراسیون قانونی کار نکند به فیفا و AFC می روم نماینده اتحادیه اروپا در وین: هدف اطمینان از اجرای تمامی جوانب برجام است ایرلاین ها: هواپیما نداریم، محدودیت کرونایی تعطیل! نماینده مجلس: ایرلاین ها بلیت هواپیما را ۳۰۰ هزار تومان گران کردند اظهار نظر عجیب شورای رقابت درباره قیمت خودرو کدام جاده های ایران برفگیر شده است تصاویر دیدنی از جزایر سرسبز فارو دلیل خروج پول از بورس چیست؟ ویوی زیبا و باورنکردنی این منظره را به تماشا بنشینید + فیلم اواسط موج ششم کرونا هستیم دورکاری کارمندان بانک تکذیب شد ارتباط بانک های روسی با سوئیفت قطع می شود؟ دعوت رییسی به ایروان رکورد جدید پذیرش اتریوم مراقب حساب بانکی خود باشید؛ رمز پویا هم هک می شود وام ودیعه مسکن همچنان پرداخت می شود؟ ثبت رکورد جدید تولیدی در ذوب آهن اصفهان چه تعداد توکن شیبا سوزانده شد؟ واکنش عبدی به سخنان سعید جلیلی: اگر همه چیز خوب است، پس مذاکره برای چیست؟ باغچه های حوالی تهران چند؟ پیکاپ های لوکس بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) جلسات کارگرو‌ه ها ادامه دارد نگاه به غرب، کشور را نامتوازن کرده بود امام جمعه شیراز: نباید گرانی را بزرگ کنیم که دستاوردهای انقلاب دیده نشود نگاه رسانه های خارجی به راهپیمایی ۲۲بهمن اثر وحشتناک کرونا بر کاهش عمر! درمان سکته مغزی آسان تر می شود علم الهدی: طرح صیانت را سریعا تصویب کنید تا فضای مجازی جولانگاه دشمن نشود قیمت جدید لامپ ال ای دی + جدول عوارض تزریق واکسن به کودکان چیست؟ هشدار؛ اومیکرون دارید به این نوشیدنی لب نزنند با این ورزش دیرتر پیر می شوید گاهی وقت‌ها یک شب بازداشت بودن زندگی طرف را زیر و رو می‌کند شستن این خوراکی ها ممنوع! حلیمه سعیدی درگذشت نسخه چینی متاورس / سرمایه‌گذاری میلیارد دلار اژدهای زرد استرالیا تزریق دوز یادآور واکسن کرونا را اجباری کرد مک دونالد در دنیای مجازی متاورس شعبه می‌زند! آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۲۲) غرفه ‌ازدواج آسان در راهپیمایی ۲۲ بهمن! واکسیناسیون کرونا از مرز ۱۳۷میلیون دوز واکسن عبور کرد شعار مرگ بر مفسد اقتصادی و قطع پخش زنده تلویزیونی! + فیلم دشمن هر جنسی را رهبری می گوید ارزان شود، گران می کند! به معاهده آب با ایران پایبندیم سفر مخفیانه مدیرکل وزارت خارجه اسرائیل به ترکیه آغاز جلسه کارگروه اقدامات هسته ای بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی هواپیما ایرلاین بلیت هواپیما نماینده مجلس کمیسیون عمران قیمت بلیت هواپیما افزایش قیمت ایرلاین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت

دیدار رئال و بارسلونا در ال کلاسیکو «یک رکورد تاریخی» ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نشریه مارکا می نویسد که 693.5 میلیون نفر تماشاگر ال کلاسیکو بودند تا «پُرتماشاگرترین مسابقه تاریخ» لقب بگیرد. این بدان معناست که دیدار رئال و بارسلونا را جمعیتی بیش از 8 برابر کشورمان(85 میلیون نفر) در فضای مجازی تماشا کردند.

دیدار ال کلاسیکو هفته گذشته در ورزشگاه برنابئو برگزار شد که این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع رئال مادرید به پایان رسید.

نشریه اسپانیایی می نویسد که برای اولین بار در تاریخ فضای مجازی این تعداد از تماشاگران یک مسابقه ورزشی را تماشا می‌کنند تا این بازی ال کلاسیکو در تاریخ ماندگار شود.

بر اساس گزارش نشریه مادریدی، گران ترین بلیت بازی ال کلاسیکو هزار دلار(تقریبا 64 میلیون تومان) بود که گران تر از بلیت فینال جام جهانی 2022 قطر(600 دلار) است.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته