Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@05:53:23 GMT

نیازی به واردات سیب زمینی نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۲۴۴۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت جهادکشاورزی، علیرضا مهاجر در بازدید از سردخانه و انبارهای ذخیره سیب‌زمینی استان همدان، از ذخیره‌سازی بیش از 400 هزار تن سیب‌زمینی باکیفیت در سردخانه‌ها و انبارهای همدان خبر داد و افزود: در حال حاضر علاوه بر همدان، در استان‌های اصفهان، اردبیل، کردستان و کرمانشاه که کشت سیب‌زمینی انجام می‌شود به مقدار مورد نیاز سیب‌زمینی ذخیره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سیب‌زمینی ذخیره شده در کشور نه تنها برای مصرف کشور کافی است، بلکه زمینه صادرات آن نیز فراهم خواهد شد.

مهاجر همچنین با اشاره به آغاز برداشت سیب‌زمینی از جنوب کرمان، هرمزگان و بوشهر، خاطرنشان کرد: بازار سیب‌زمینی اشباع شده است و احتمال صادرات سیب‌زمینی مازاد وجود دارد.

به گفته وی، امیدواریم بتوانیم با کمک سیب‌زمینی‌کاران بسیار پیشرفته استان همدان و دیگر استان‌ها، بازار سیب‌زمینی را در تعادل نگه داریم.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، در رابطه با گرانی سیب‌زمینی در مقطعی کوتاه در کشور گفت: با توجه به وقوع سیل در استان‌های جنوبی، قیمت سیب‌زمینی در بازار با نوسان مواجه شد که در حال حاضر این مشکل رفع شده است.

وی افزود: در نظر داریم به منظور تسهیل در ارائه محصولات کشاورزی و کنترل قیمت‌ها، عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را در بازارچه‌ها راه‌اندازی کنیم.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد محصولات کشاورزی علیرضا مهاجر سردخانه انبارها سیب‌زمینی برداشت سیب‌زمینی امور زراعت اخبار مرتبط محصولات کشاورزی ایران آلوده نیست افزایش ظرفیت سردخانه‌های کشور به ۵.۱میلیون تن کاهش صف کامیون ها در مرز آستارا تعرفه تجارت محصولات کشاورزی ایران و مالزی تغییر می کند تولید گندم سال آینده به ۱۰ میلیون تن می رسد وقتی تجار به مافیای قاچاق پناه می برند ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها نیازی به واردات سیب زمینی نیست کاهش صف کامیون ها در مرز آستارا ​آغاز کار جلسه کارگروه اقدامات هسته‌ای دیدار اولیانوف با مذاکره کننده ارشد آمریکا برنج ایرانی کیلویی چند؟ (جدول قیمت ها) سقوط هپکو / داستان یک بذل و بخشش به اسم خصوصی سازی به ۷۰ درصد مستاجران وام ودیعه ندادند معمارزاده: فدراسیون قانونی کار نکند به فیفا و AFC می روم نماینده اتحادیه اروپا در وین: هدف اطمینان از اجرای تمامی جوانب برجام است ایرلاین ها: هواپیما نداریم، محدودیت کرونایی تعطیل! نماینده مجلس: ایرلاین ها بلیت هواپیما را ۳۰۰ هزار تومان گران کردند اظهار نظر عجیب شورای رقابت درباره قیمت خودرو کدام جاده های ایران برفگیر شده است تصاویر دیدنی از جزایر سرسبز فارو دلیل خروج پول از بورس چیست؟ ویوی زیبا و باورنکردنی این منظره را به تماشا بنشینید + فیلم اواسط موج ششم کرونا هستیم دورکاری کارمندان بانک تکذیب شد ارتباط بانک های روسی با سوئیفت قطع می شود؟ دعوت رییسی به ایروان رکورد جدید پذیرش اتریوم مراقب حساب بانکی خود باشید؛ رمز پویا هم هک می شود وام ودیعه مسکن همچنان پرداخت می شود؟ ثبت رکورد جدید تولیدی در ذوب آهن اصفهان چه تعداد توکن شیبا سوزانده شد؟ واکنش عبدی به سخنان سعید جلیلی: اگر همه چیز خوب است، پس مذاکره برای چیست؟ باغچه های حوالی تهران چند؟ پیکاپ های لوکس بازار چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) جلسات کارگرو‌ه ها ادامه دارد نگاه به غرب، کشور را نامتوازن کرده بود امام جمعه شیراز: نباید گرانی را بزرگ کنیم که دستاوردهای انقلاب دیده نشود نگاه رسانه های خارجی به راهپیمایی ۲۲بهمن اثر وحشتناک کرونا بر کاهش عمر! درمان سکته مغزی آسان تر می شود علم الهدی: طرح صیانت را سریعا تصویب کنید تا فضای مجازی جولانگاه دشمن نشود قیمت جدید لامپ ال ای دی + جدول عوارض تزریق واکسن به کودکان چیست؟ هشدار؛ اومیکرون دارید به این نوشیدنی لب نزنند با این ورزش دیرتر پیر می شوید گاهی وقت‌ها یک شب بازداشت بودن زندگی طرف را زیر و رو می‌کند شستن این خوراکی ها ممنوع! حلیمه سعیدی درگذشت نسخه چینی متاورس / سرمایه‌گذاری میلیارد دلار اژدهای زرد استرالیا تزریق دوز یادآور واکسن کرونا را اجباری کرد مک دونالد در دنیای مجازی متاورس شعبه می‌زند! آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۲۲) غرفه ‌ازدواج آسان در راهپیمایی ۲۲ بهمن! واکسیناسیون کرونا از مرز ۱۳۷میلیون دوز واکسن عبور کرد شعار مرگ بر مفسد اقتصادی و قطع پخش زنده تلویزیونی! + فیلم دشمن هر جنسی را رهبری می گوید ارزان شود، گران می کند! بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محصولات کشاورزی علیرضا مهاجر سردخانه انبارها سیب زمینی برداشت سیب زمینی امور زراعت محصولات کشاورزی سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالی فروشی» حواله خودرو

یک مقام مسوول در بنیاد شهید و امورایثارگران اخبار معامله حواله خودرو وارداتی ایثارگران را تکذیب و تاکید کرد که نه حواله‌ای صادر شده و نه خودرویی از این مسیر وارد کشور شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در اسفندماه سال گذشته آگهی مربوط به خرید و فروش حواله جانبازان و ایثارگران با قیمت‌های میلیاردی در بسیاری از پلتفرم‌های معاملات خودرو، حاشیه ساز شد.

خودرو‌هایی که واردات آن‌ها برای جانبازان و ایثارگران مجاز اعلام شده بود شامل بنز، بی ام و، تویوتا، نیسان و ... می‌شد.

محصولات خارجی که ورود آن برای وارد کنندگان عادی غیرمجاز اعلام شده بود.

طبق آیین نامه ابلاغ شده، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد مجاز به واردات تا سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و جانبازان ۷۰ درصد تا سقف قیمت ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) نیز تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو مجاز به واردات هستند.

در لیست جانبازان ۷۰ درصد خودرو‌های بنز و بی ام و و دیگر محصولات لوکس دیده می‌شود.

حواله واردات خودرو به جانبازان در اصل استفاده از امتیازی است که فروش آن برای صاحب حواله با سود زیادی همراه است.

بدین ترتیب در اواخر اسفندماه حواله جانبازان با قیمت‌های میلیاردی آگهی می‌شد این در شرایطی است که حالا به نظر می‌رسد در پلتفرم‌های آگهی خودرو "خالی فروشی" شده است

چرا که به گفته یک مقام مسول در بنیاد شهید اصلا حواله‌ای صادر نشده که بخواهد مورد معامله قرار گیرد.

بر این اساس تمام آگهی‌های معامله حواله نیز در سال جاری از پلتفرم‌های آگهی دهنده حذف شده است.

دیگر خبرها

  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • واردات چای از کشور سریلانکا
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید