Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@16:16:10 GMT

مدارس کدام استان ها فردا شنبه ۲۳ بهمن است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۲۶۳۳

مدارس کدام استان ها فردا شنبه ۲۳ بهمن است؟

آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد :در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا نحوه فعالیت آموزشی و پرورشی مدارس استان مرکزی در روز شنبه ۲۳ بهمن ماه به شرح  زیر است:

بنا بر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا؛ تمامی کلاس‌های درس در مناطق شهری به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

کلاس‌های درس در مناطق روستایی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور در مدارس الزامی است.

در خصوص نحوه فعالیت مدارس استان در روز‌های آتی؛ روز شنبه تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

تعطیلی مدارس ابتدایی در فهرج

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فهرج گفت: آموزش در مدارس متوسطه اول و دوم فهرج حضوری و در مدارس ابتدایی این شهرستان همچنان غیرحضوری است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - رضا رکن آبادی گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان فهرج، آموزش در مدارس متوسطه اول و دوم حضوری و مدارس ابتدایی همچنان غیرحضوری و در بستر شبکه دانش آموزی شاد خواهد بود.

عضو ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان فهرج بر رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی فرهنگیان، دانش آموزان و والدین و همچنین تزریق واکسن کرونا تاکید کرد.

تمدید تعطیلی مدارس قزوین در هفته آینده

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تمدید محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی مدارس در مناطق قرمز و نارنجی خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش شیوع کرونا و سویه امیکرون از تمدید محدودیت‌های کرونایی در هفته جاری در آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: در مناطق نارنجی و قرمز آموزش‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تمدید محدودیت‌ها و مصوبات اعلام شده از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، فعالیت مدارس درتمامی مقاطع تحصیلی و مراکز آموزشی در هفته پیش رو تا پایان هفته به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در مراکز روستایی که امکان برگزاری کلاس‌های مجازی نیست و کمتر از ۱۰ دانش آموز دارد برگزاری حضوری کلاس‌ها مجاز است.

وی عنوان کرد: همکاران ادارات آموزش و پرورش نیز در مناطق ۱۴ گانه و سایر ادارات وابسته به آموزش و پرورش که در شرایط نارنجی و قرمز هستند، طبق مصوبه ستاد کرونا دو سوم از کارکنان در محل کار خود حضور خواهند داشت و یک سوم دیگر به صورت دورکاری وظایف محوله خود را انجام خواهد داد.

مرادی اضافه کرد: میزان حضور کارکنان ادارات و عوامل اجرایی مدارس در وضعیت نارنجی و قرمز دو سوم و یک سوم به صورت دورکاری خواهد بود.

وی تاکید کرد: عوامل اجرایی مدارس که در دورکاری حضور دارند، می‌بایست بر طبق برنامه هفتگی در مدرسه نسبت به حمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی نکات آموزشی و تربیتی به صورت غیرحضوری مبادرت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان یادآور شد: فعالیت‌های ورزشی و مسابقات داخل سالن‌های سرپوشیده آموزش و پرورش در این مدت تعطیل است ومناطق ونواحی مجاز به اجاره دادن سالن‌های خود نیستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس آموزش و پرورش استان قزوین خواهد شد کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • جذب ۱۵۰۵ معلم جدید در کردستان
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان