Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:22:50 GMT

مسئولان قدر ملت را بدانند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۲۷۳۷

مسئولان قدر ملت را بدانند

مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن در مسیر شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام برداشتند که امیدواریم پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، امروز راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در اصفهان برگزار شد و مردم شهر شوق و سرخوشی خود از این بزرگداشت خاطره آفرین را بار دیگر نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفهانی‌ها چراغ‌های وسایل نقلیه خودرویی و موتوری خود را روشن کردند و با زدن بوق‌های ممتد خوشحالی‌شان را از آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند.

در این مراسم سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با رژه خودرویی و موتوری در گلستان شهدای اصفهان  حضور داشتند و در پایان این راهپیمایی قطعنامه ۹ ماده‌ای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرائت شد.

استاندار اصفهان در این مراسم باشکوه در تجدید میثاقی قاطع با آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی ایران، شهدا و امام شهدا (ره)، تصریح و تأکید کرد: «حضور تاریخی و وصف‌ناپذیر قشرهای مختلف مردم با اخلاص، بصیر و بیدار شهر اصفهان – دارالشهداء – در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، بار دیگر یاد و خاطره بهمن 1357 شمسی را در دل‌ها زنده و پویا نمود و برگ زرین دیگری را در گاه‌شمار سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سراسر حماسه، ازخودگذشتگی و افتخار ایران عزیز، ثبت و ضبط نمود.»

امیدواریم پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم

هم‌چنین رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن در مسیر شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام برداشتند که امیدواریم پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

محمدرضا فلاح اظهار کرد: بیست‌ودوم بهمن برای ملت ایران میثاق دوباره با امام، انقلاب، ارزش‌ها و شهدا است و مردم اصفهان همیشه در صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور داشته‌اند.

وی با بیان اینکه یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن از روزهای بزرگ، تاریخی و تأثیرگذار در تقویم جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امسال علیرغم شرایط کرونایی و محدودیت‌های بسیار زیاد، مردم کشورمان به‌ویژه در اصفهان به صحنه آمدند و علاقه و محبت خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

فلاح با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن در مسیر شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام برداشتند گفت: امیدواریم پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم.

ملت ایران بی‌نظیر هستند

در همین راستا رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ملت ایران بی‌نظیر هستند زیرا در شرایط سخت کنونی این‌گونه به نظام، انقلاب و عهد خود با امام راحل پایبند هستند.

رسول میرباقری اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران‌شهر اصفهان حال و هوای دیگری داشت و مردم همچون همیشه وفاداری خود را به شهدا، انقلاب و امام خمینی (ره) ثابت کردند.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف به‌ویژه در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن با وجود شیوع کرونا و محدودیت‌ها، برگ زرینی بر دفتر انقلاب اسلام است و باید مسئولان قدر این ملت را بدانند و در جهت خدمت‌گذاری به آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

وی ادامه داد: ملت ایران بی‌نظیر هستند زیرا در شرایط سخت و با وجود معضلات و مشکلات اقتصادی و فرهنگی این گونه به نظام، انقلاب و عهد و میثاق خود با امام راحل پایبند هستند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند مردم ما بهتر از مردم زمان انبیا هستند و هرسال که می‌گذرد مردم این را ثابت می‌کنند زیرا با تمام مشکلات و سختی‌ها پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ۲۲ بهمن اصفهان وسایل نقلیه پیروزی انقلاب فرماندار انقلاب اسلامی فرهنگی و اجتماعی ایران امام زمان شورای اسلامی شهر ملت ایران جمهوری اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران معماری شورای اسلامی امام راحل امام خمینی مشکلات اقتصادی مشکلات استاندار اصفهان راهپیمایی 22 بهمن اصفهان انقلاب اسلامی شهر اصفهان ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد