Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان پدیده و مس پیش از دیدار هفته هفدهم در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده پیش از دیدار فردا با مس رفسنجان اظهار داشت: مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و تشکیلات خوبی دارد. نتایجی که این فصل در لیگ گرفتند، نشان دهنده ثبات آنهاست. مس مدت کوتاهی است که در لیگ حضور دارد و در همین دو فصل نشان داده ثبات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مس این فصل نتایج بهتری گرفته، تیمی قدرتمند است و ما از توانایی آنها با خبر هستیم. بچه‌ها آماده هستند تا بازی خوبی را مقابل مس انجام دهیم. به اندازه توان خودمان توانستیم چند بازیکن در نیم فصل جذب کنیم و امیدوارم فردا بتوانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص غایبان تیمش برای دیدار مقابل مس گفت: ابوالفضل عکاشه، مهدی شریفی، حسین حیدری، محمد محمدزاده و ابوذر صفرزاده را در این بازی نداریم.

 

*ربیعی: هیچگاه جلوی بلندپروازی و جاه طلبی خودم و تیمم را نمی گیرم

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم پدیده اظهار کرد: روز ۲۲ بهمن ماه را تبریک می‌گویم. امسال هم سعادت نصیب ما شد به لطف خدا به مشهد و پابوس امام رضا (ع) بیایم که حس و لذت زیادی برای من همیشه داشته. بازی فردا یکی از سخت ترین بازی‌هایی است که ما بخاطر شرایطی که وجود دارد با آن روبرو هستیم.

وی افزود: تیم پدیده یا شهرخودرو که نسبتا شرایط خوبی را در چند هفته اخیر سپری کرده که یکی از این بازی‌ها مقابل خودمان در جام حذفی و هفته بعد در مقابل آلومینیوم بود که مشاهده کردم.

ربیعی ادامه داد: کل مجموعه تیم ما باتوجه به این وقفه ۲۰ و اندی روز امیدوار است با نهایت تمرکز و جدیت بتوانیم در بازی فردا حاضر شویم. در رابطه با تیم باید عرض کنم که پنج شش روز تیم را تعطیل کردیم و بعد تورنمنت و شکل تمرینی خود را دنبال کردیم و ۲ بازی تدارکاتی انجام دادیم.

وی بیان کرد: ما این مساله را رسانه‌ای نکردیم ولی از 8 روز پیش متاسفانه چهار پنج بازیکن ما مثل یونس اکبرپور، هومن ربیع زاده، صادقی و نفراتی از این دست مبتلا به کرونا شدند که خیلی ضرب العجلی در یک عکس العمل سریع تیم را در مدیریت پزشکی قرار دادیم و بیماری را کنترل کردیم و از ریشه اتصال این بیماری را به بقیه تیم جلوگیری کردیم.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: این چهار پنج بازیکن، دو روز پیش تست منفی داشتند که ترجیح دادیم در بازی فردا نباشند. چون نگرش ما این بود که بدلیل دوری پنج شش روزه از تمرینات بتوانند کار تمرینی خودشان را انجام دهند. مجید الله‌یاری راهم که در مقابل سپاهان از ناحیه همسترینگ آسیب دید را در بازی فردا نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: امیدوارم که بازی فردا بازی خوبی بشود. اول سلامتی برای همه اعضای دو تیم و بعد بتوانیم با یک تلاش مضاعف بتوانیم با امتیازات کامل زمین را ترک کنیم.

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد یحیی گل‌محمدی مبنی بر تعطیلی چند‌هفته‌ای لیگ بخاطر پیک ششم کرونا گفت: گفتم که ما نزدیک 8 روز مطلع شدیم که سه چهار نفر از بازیکنان‌مان به کرونا مبتلا شده‌اند و بلافاصله همان‌موقع تست گرفتیم و قرنطینه کردیم. حتی محل اسکان بازیکنان را نیز جا‌به‌جا کردم.

وی ادامه داد: اینجا می‌گویم یک دستورالعمل بسیار شدیدی را برای کل تیم داشتم و جریمه بسیار سنگینی را برای ابتلا بازیکنی به کرونا گذاشتم که خداروشکر قبل سفر تست دادیم و کسی را نداریم. دررابطه با تعطیلی لیگ تصمیم‌گیرنده بهتر خود مرجع سازمان لیگ و کمیته پزشکی ورزشی هست که این تشخیص را بدهد.

ربیعی یادآورشد: مطمئنا این ویروس سرعت انتشار بالاتری دارد و می‌تواند نفرات دیگر راهم مبتلا کند و از آنطرف هم طول درمانش کوتاهتر است. به هرحال برای این قضیه فکر می کنم سازمان لیگ و کمیته پزشکی ورزشی هست که می تواند تصمیم بگیرد.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پدیده نیز اظهار کرد: من شناختی از این تیم ندارم. در این رابطه شاید فردا بعد از بازی بتوانم از لحاظ کیفیت بازی توضیح بدهم. حضور تیم در مشهد از نظر من بسیار موهبت بزرگی است. این را از صمیم قلب می گویم. حداقل برای ما که خیلی به امام هشتم (ع) علاقه داریم اتفاق بزرگی است علاوه بر زمانهایی که هرموقع برای و زیارت دلتنگ می‌شوم اینجا می آییم، بازی در مشهد هم یک توفیق بزرگی برای این مساله است. امیدوارم نماینده مشهد همیشه در لیگ حضور داشته باشد. این مساله را واقعا دوست دارم.

وی درخصوص تغییر و تحولات مس رفسنجان نیز خاطرنشان کرد: ما برنامه ریزی مان در فصل گذشته یک گونه بود. ما در نیم فصل سال قبل پنج تغییر داشتیم که از آن تغییرات دو سه نفر در تیم حضور دارند. ما در نیم فصل سال گذشته انصاری، کیانی، حسن جعفری و محمدرضا سلیمانی را جذب کردیم که محمد انصاری در بازی اول این فصل مصدوم شد.

ربیعی افزود: اینجا فرصت خوبی است از مهدی کیانی به عنوان دوست خوبم تشکر کنم که سال گذشته و امسال به مجموعه ما کمک کرد. ایشان بعد بازی مقابل سپاهان با من صحبت کرد. متاسفانه مشکل خانوادگی دارد؛ خانواده کیانی در تبریز سکونت دارند و برایش سخت بود دور از خانواده باشد. از من درخواست کرد این نیم فصل برای قرارداد باقیمانده به شهر خودش برود و به جز کمکی که می‌تواند به تراکتور بکند در کنار خانواده خود نیز باشد. من با این قضیه موافقت کردم.

وی ادامه داد: ما کیانی که از دست دادیم و پورامینی را جذب کردیم و چنان نیاز دیگری به تغییر نداشتیم. سال گذشته آن نیاز را دیدیم ولی امسال آن نیاز را ندیدم و دوست دارم در تیم ثبات باشد و به یک شکل جلو برویم. با اینکه می‌توانستیم جذب داشته باشیم همین ریتم را حفظ کردیم. شاید از لیگ  یک، یک نفر را جذب کنیم  البته دو سه تا جای خالی داریم. قاین اسلامی هم کم کم به تمرینات ما اضافه خواهد شد. ان‌شاالله از بند مصدومیت بیرون می آید. هنوز ۲۴ ساعت به پایان نقل و انتقالات زمان داریم. اگر تشخیص بدهیم بازیکنی مورد نیاز است این کار را انجام خواهیم داد.

ربیعی افزود: هنوز جایگزین محمد انصاری را پیدا نکردیم و در نیم فصل اول از میثم تیموری و فرشاد محمدی‌مهر که به عنوان نفرات کناری جذب شده بودند در قلب خط دفاعی استفاده کردم. شاید اگر نتوانیم برای انجا بازیکنی بگیریم از همین دونفر در قلب دفاع استفاده کنم و یک بازیکن برای خط کناری بگیریم. این احتمال وجود دارد و بازیکنی الان هست که از قدیم می شناسم و تجربه بازی در لیگ برتر و لیگ یک را دارد. احتمالا ایشان راهم اضافه به عنوان بازیکن جایگزین اضافه خواهیم کرد تا زمان‌هایی که نفرات کنار را به مرکز بیاوریم این فرد بتواند در کنارین به عنوان بازیکن رزرو کمک کند. این کل برنامه ریزی ما برای نیم فصل دوم است.

سرمربی مس رفسنجان همچنین درباره احتمال کسب سهمیه آسیایی گفت: من خیلی این سوال را در این مدت پاسخ دادم و الان هم مجدد پاسخ می‌دهم. اینکه این تیم توانسته این ظرفیت را برای خود ایجاد کند و این نگاه را سمت خود بیاورد، رشد خوبی است. برنامه و هدف ما برای این فصل این نبوده است. اما هیچگاه جلو بلندپروازی و جاه طلبی خودم و تیمم را نمی گیرم ولی دوست دارم عاقلانه و باتدبیر به این مساله نگاه شود که این تیم دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند. مجموعه شهر رفسنجان و باشگاه مس نیاز به تجربه بیشتر تیم داری در لیگ برتر و تکمیل ظرفیت و سخت افزارها دارد اما اینها دلیل نمی شود که با قدرت و تمرکز و جسارتی که در نیم فصل نشان دادیم، مسیر را را جلو نرویم بازی به بازی جلو‌می رویم. هرچه خیر باشد قطعا برای آن مسیری که مدنظرمان است آن تلاشی را که باید انجام دهیم را انجام می دهیم.

ربیعی درباره عزل عزیزی خادم نیز گفت: بنده هیچ نظری ندارم ما مربی و فوتبالی هستیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم هرکسی در راس قرار می گیرد به فوتبال کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مس رفسنجان نیم فصل بازی فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود

به گزارش جماران؛ علی ربیعی، وزیر اسبق کار نوشت:

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

امروز، رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی  و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.

ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت. 

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

دیگر خبرها

  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد