Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی مقابل تیم پدیده گفت: بازی فردا یکی از سخت‌ترین بازی های ما است. تیم پدیده در چند هفته اخیر شرایط نسبتا خوبی را سپری کرده است. یک بازی این تیم هم در جام حذفی مقابل خودمان بود. 

شرایط بازیکنان مس چگونه است؟

ما حدود ۵ روز تعطیل کردیم و ۲ بازی تدارکی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه ۵ نفر از بازیکنانمان از جمله یونس اکبرپور به کرونا مبتلا شدند. ما با عکس العمل سریع سعی کردیم روی تیم مدیریت پزشکی انجام دهیم. شرایط را کنترل کردیم تا از شیوع ویروس جلوگیری شود. مجید اللهیاری به دلیل مصدومیت در بازی با سپاهان غایب است.

نظر شما درباره تعطیلی چند هفته‌ای لیگ برتر چیست؟

اینکه مسابقات تعطیل شوند یا خیر تصمیمی است که سازمان لیگ و کمیته پزشکی ورزشیباید اتخاذ کنند. این ویروس سرعت انتشار زیادی دارد و می تواند افراد بسیاری را مبتلا کند.

درباره تغییرات تیمتان توضیح دهید.

 از مهدی کیانی تشکر می کنم که به مجموعه ما کمک کرد. او پس از بازی ما مقابل سپاهان با من صحبت کرد. دوری از خانواده برای کیانی سخت بود و ازمن درخواست کرد نیم فصل دوم را در شهر خودش بازی کند. 

شرایط جذب بازیکن را داشتید؟

می توانستیم بازیکن جذب کنیم، اما تصمیم گرفتیم این کار را انجام ندهیم. شاید یک بازیکن از لیگ یک جذب کنیم. اسلامی خواه به تمرینات اضافه شده و ما دو جای خالی داریم. هنوز جایگزین محمد انصاری را پیدا نکرده‌ام.

از مدعیان جدی سهمیه مسابقات آسیایی هستید، چه برنامه ای دارید؟

همین که ظرفیت صعود را ایجاد و رشد کردیم خوب است. ما این برنامه را برای این فصل نداشتیم. گرچه جلوی بلندپروازی تیم را نمیگیرم اما ما نیازمند تجربه بیشتر تیمداری در لیگ برتر هستیم. به هرحال با همان جسارت نیم فصل اول، بازی به بازی جلو می رویم و تلاش می‌کنیم.

نظر شما درباره  عزیزی خادم چیست؟

نظری ندارم. ما فوتبالی هستیم و امیدواریم هرکس در راس است یا در راس قرار میگرد به فوتبال کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در شرایطی به قائمشهر خواهد رفت که هر نتیجه‌ای غیر از برد مقال تیم جان گرفته ساکت الهامی می‌تواند به منزله از دست رفتن قهرمانی باشد چرا که بازی‌های بعدی استقلال روی کاغذ تا حدودی راحت‌تر از دیدار‌های باقی‌مانده سرخ‌ها به نظر می‌رسد.

به هر حال پرسپولیس در این بازی حساس امید عالیشاه را به‌خاطر محرومیت ناشی از کارت قرمز در اختیار ندارد و دوباره اوسمار با این چالش مواجه خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه یا بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک استفاده کند؛ بازیکنی که هم نیم فضا‌ها را بشناسد و در آن‌ها جابه‌جا شود و توپ بگیرد هم آنقدر خلاق و پا به توپ باشد که برای خودش و دیگر هم‌بازیانش موقعیت گل ایجاد کند یا در مناطق استراتژیک از حریف خطا بگیرد.

عالیشاه در این فصل و به‌خصوص در نیم فصل دوم در این پست جا افتاده، اما هر وقت که از زمین بیرون رفته یا در میدان حضور نداشته پرسپولیس برای آن پست با مشکل مواجه بوده چرا که وحید امیری که غالبا به جای او در آن پست بازی کرده از فرم ایده‌آلش فاصله داشته و یکی، دوباری هم که محمد خدابنده‌لو در آن پست بازی کرده کارایی لازم را نداشته است.

با این حساب شاید لازم باشد که اوسمار از ترابی در آن منطقه استفاده کند. ترابی در دوره سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در آن پست به میدان رفته و با توجه به خلاقیت و حرکات پا به توپش شاید در این منطقه نسبت به کانال‌های کناری برای تیم خود مفیدتر باشد. در عین حال اگر ترابی به مرکز زمین بیاید اوسمار می‌تواند از امیری یا صادقی به‌عنوان وینگر راست استفاده کند.

به نظر می‌رسد این جابه‌جایی برای پرسپولیس مزیت بیشتری خواهد داشت چرا که ترابی احتمالا کیفیت بهتری به‌عنوان بازیکن آزاد ارائه می‌کند ضمن اینکه وحید امیری هم در دقایقی که در میدان بوده نشان داده به‌عنوان وینگر کارایی بیشتری دارد و البته سعید صادقی نیز در جناح راست بازیکن موفق‌تری بوده و می‌تواند با دانیال اسماعیلی‌فر زوج‌سازی کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی