Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - به گزارش روزنامه نیویارک تایمز عملکرد رئيس جمهور آمریکا راه قانونی را برای برخی از بستگان قربانیان حمله‌های ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ برای تعقیب ۳.۵ میلیارد دالر از دارایی هایی مسدود شده‌ بانک مرکزی افغانستان را باز خواهد کرد.

روزنامه آمریکایی نیویارک تایمز به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشته که به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشته که رئیس جمهور بایدن قصد دارد تا از دارایی‌های مسدود شده‌ افغانستان برای ارائه کمک‌های بشردوستانه در این کشور و پرداختن غرامت به قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش علاوه شده که همزمان با این بایدن با استناد به اختیارات اضطراری، یک فرمان اجرایی صادر خواهد کرد تا تمام ۷ میلیارد دالر از کل دارایی‌های بانک مرکزی افغانستان را که در نیویارک نگهداری می‌شود، یکجا در حالت انسداد باقی بماند.

با موافقت دادگاه، مصمم به انتقال ۳.۵ میلیارد دالر از ۹.۵ میلیارد دالر سرمایه مسدود شده به یک حساب مستقل وجوه امانتی گردد. مقام‌های آمریکایی به نیویارک تایمز گفته‌‌اند که این مقدار پول برای کمک های فوری در افغانستان پرداخته خواهد شد.

نیویارک تایمز گفت بایدن همچنان تصمیم گرفته که دولت حتی با تصمیم دادگاه مبنی بر اختصاص نیمی از پول برای قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر مخالفت نکند.

این در حالیست که طالبان بارها وقتی صحبت از توزیع پول به قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر از پول‌های منجمد شده افغانستان می‌شود، مخالفت کرده و می‌گویند که آنها در این حملات دست نداشته و پول مردم افغانستان باید به خود آنها برگردانده شود.

انتهای پیام/ ه

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا طالبان تحریم قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر میلیارد دالر مسدود شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت

این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

منبع: ورزش سه

tags # مهدی طارمی ، پورتو سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • مسدود شدن راه های مواصلاتی در ۴ ولایت افغانستان
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند