Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های «شهدای الاقصی» با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن عناصر نظامی رژیم صهیونیستی در نابلس خبر داد.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العهد، گردان‌های «شهدای الاقصی» امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن عناصر نظامی رژیم صهیونیستی در نابلس خبر داد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه گردان‌های مذکور آمده است: گروهی از رزمندگان شهدای الاقصی شب گذشته به صورت مستقیم به روی شماری از عناصر نظامی رژیم صهیونیستی که در مرکز ایست و بازرسی «حواره» در جنوب نابلس مستقر بودند، آتش گشودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه همچنین قید شده است: این عملیات در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها در ترور سه عضو شهدای الاقصی در نابلس انجام شد. رزمندگان شهدای الاقصی توانستند محل انجام عملیات را ترک کنند. عملیات ما در پاسخ به خون به ناحق ریخته شده شهدایمان ادامه دارد.

روز گذشته خبرنگار مهر در غزه در گزارشی اختصاصی از تحولات کرانه باختری پس از اقدام صهیونیست‌ها در ترور ۳ تَن از اعضای گردان‌های شهدای الاقصی به بررسی اوضاع کرانه باختری و واکنش مقاومت در گفتگو با اعضای برجسته جنبش‌های مقاومت فلسطین پرداخت.

«داوود شهاب»: عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در همین زمینه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر گفت: ما در جهاد اسلامی تأکید می‌کنیم که جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان آن‌ها را از ادامه مبارزه باز نمی‌دارد. وی افزود: این جنایت‌ها عزم مقاومت فلسطین را سست نخواهد کرد. مبارزان فلسطینی و نیز ملت فلسطین به مقاومت و جهاد خود ادامه می‌دهند. عزم ملت و مبارزان فلسطین برای مقاومت، جزم است. شهادت برای ما هدف بزرگی محسوب می‌شود. این آرزوی مجاهدان ما است که به مقام رفیع شهادت نائل آیند.

در ادامه گزارش، خبرنگار مهر گفتگویی را با احمد خریس، عضو ارشد جبهه مردمی برای آزادی فلسطین انجام داده است. وی گفت: مقاومت امروز به ابزار حیات ملت و مقاومت فلسطین تبدیل شده است. مقاومت در واقع گزینه‌ای برای پاسخگویی به تمامی جنایاتی است که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان مرتکب می‌شوند. این رهبر فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی از تمامی ابزار‌های ظلم و ستم علیه فلسطینیان بهره برداری می‌کند. امروز ما شاهد آن هستیم که بدترین اشکال ظلم و ستم از سوی امپریالیسم جهانی و دست پرورده آن رژیم صهیونیستی، علیه فلسطینیان به کار گرفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم اشغالگر قدس رژیم صهیونیستی نابلس علیه فلسطینیان شهدای الاقصی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم

نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • طوفان الاقصی اعتماد رژیم اشغالگر به ارتش و سیستم امنیتی و نظامی خود را از بین برده است