Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@14:22:15 GMT

تیم ملی در آستانه 4500 روز بی شکستی برابر کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۳۲۰۴

تیم ملی ایران در روز 20 مهر ماه با کره جنوبی 1-1 کرد تا برای هفتمین بار متوالی مقابل این تیم شکست نخورد

تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی روز 2 بهمن ماه 1389، برابر تیم ملی فوتبال کره جنوبی 1-0 بازنده شد اما بعد از این دیدار در هفت بازی مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی شکست نخوردیم.

به گزارش طرفداری، در این هفت بازی صاحب 4 برد 1-0 مقابل کره جنوبی شدیم و در 3 بازی هم با حریف 1-1 کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فوتبال کشورمان تجربه 4038 روز شکست نخوردن برابر کره جنوبی داشته است و به طور قطع تا بازی برگشت این میزان روزهای بدون شکست از 4050 روز عبور خواهد کرد.

در بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی در روز 4 فروردین ماه روزهای بی شکست فوتبال ملی به عدد 4079 می رسد، اگر به کره جنوبی نبازیم با توجه به این که به طور قطع تا یک سال دیگر با این تیم بازی نداریم، این مقدار زمانی به 4500 روز و هشت بازی متوالی خواهد رسید.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس مذاکرات رامین رضاییان با الدحیل باز هم بی نتیجه ماند فرهاد مجیدی پاتوسی را نخواست پوچتینو: نمی دانم زیدان جای من را می گیرد یا نه؛ ماندن یا جدایی ام باپه به دیدار با رئال مادرید وابسته نیست قدم در راه پدر؛ کریستیانو رونالدو جونیور به منچستریونایتد پیوست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از کسب عناوین قهرمانی باز ماند. برای دومین سال در سه سال اخیر بارسا به هیچ جامی دست پیدا نکرد که برای هواداران اتفاقی نگران کننده است؛ با این حال ژاوی اخیرا از رفتن منصرف شد و او فصل بعد نیز در تیم خواهد ماند.

بارسا دیشب با شکست 4-2 از خیرونا حتی رتبه دوم را نیز از دست داد و شاید سهمیه سوپرجام را نیز از دست بدهد که اتفاقی تلخ برای باشگاه از نظر مالی خواهد بود. شکست بارسا به منزله قطعی شدن قهرمانی رئال بود.

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد دلیل شکست پرسیده شد، او بار دیگر به این نکته اشاره کرد که تیمش در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا برتر بود: «واقعیت این است که به دلایلی در مقاطعی از بازی کنترل کار را از دست دادیم و اشتباهات فردی و تیمی بزرگی داشتیم که نباید در چنین سطحی از فوتبال رخ بدهند. ما در تمرینات بارها در مورد این اشتباهات حرف زده‌ایم ولی بازهم تکرار می‌شوند. ما یک ساعت در زمین خیرونا برتر بودیم ولی نیم ساعت پایانی را هدیه دادیم. این بازتابی از کل فصل ما بود. ما در هر دو بازی لیگ برابر رئال و نیز هر دو بازی مقابل خیرونا تیم برتر بودیم و شایستگی شکست نداشتیم. ما تاوان اشتباهات خودمان در بخشی از بازی را دادیم.»

کارشناسان معتقدند این بزرگترین نطقه ضعف ژاوی است که به جای انتقاد از خود و تیمش، همواره سعی در قدرت‌نمایی و کوچک جلوه دادن برد تیم‌های مقابل دارد. او در شرایطی از برتری برابر رئال و خیرونا حرف می‌زند که برابر آنها در لیگ هر 4 بازی را باخت و 13 گل نیز دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است