Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم میدانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قم در ادامه بازدیدهای میدانی روز جمعه خود، از  شهرک صنعتی الغدیر  و روستاهای واقع در حاشیه اتوبان و محور قدیم قم تهران بازدید کرد.

احمد حاجی زاده معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان، با حضور در شهرک صنعتی الغدیر، روند اجرایی توسعه ی زیر ساخت های این شهرک همچنین مسائل و مشکلات تعدادی از روستاهای واقع در حاشیه اتوبان و جاده قدیم قم تهران را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید معاون استاندار قم با اشاره به رویکرد دولت مردمی و انقلابی در  گره گشایی از مشکلات مردم، بر لزوم تلاش جدی مدیران برای رفع موانع و پاسخگویی صادقانه به مطالبات عمومی تاکید کرد.

حاجی زاده معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جمع مردم روستای نعمت آباد انجرلی و ایلیخ بلاغی گفت : رویکرد دولت جدید این است که مدیران به سراغ مردم بروند و به صورت میدانی مشکلات را از نزدیک بررسی کنند .

وی افزود :آنچه امروز در اینجا توسط مدیران وعده داده شد در آینده نزدیک پیگیری می شود.

شایان ذکر است در این بازدید مسایل مربوط به دامداران و کشاورزان، موضوع کمبود آب و اجرای طرح های هادی روستایی،  توسط اهالی این دو روستا مطرح و مقرر گردید از سوی مدیران دستگاه های مسول پیگیری جدی بعمل آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)