Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@18:09:54 GMT

باز هم تساوی لحظه آخری برای فردوسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۳۲۲۳

باز هم تساوی لحظه آخری برای فردوسی‌ها

ایسنا/قم تیم فوتسال فردوس قم در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال، مقابل سپاهان اصفهان به تساوی رسید.

در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دو تیم فوتسال فردوس قم و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶ امروز در سالن آبفای اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان فردوس قم تن به تساوی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود عباسی در دقیقه ششم این بازی برای فردوس قم گلزنی کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر نماینده قم به پایان برسد و شاگردان زرخانلی برنده به رختکن بروند.

در نیمه‌ دوم فردوس قم به فرصت سوزی‌های خود ادامه داد و سپاهانی‌ها نیز که به دنبال بازگرداندن نتیجه بازی بودند بالاخره در ثانیه‌های آخر بازی با تک‌گل اسحاق سورغالی نتیجه را به تساوی کشاندند تا نماینده اصفهان از یک شکست خانگی فرار کنند.

فردوسی‌ها با این تساوی ۲۲ امتیازی شده و با ۵ برد، ۷ مساوی، ۱۰ باخت و با تفاضل گل منفی ۲۱ در رده دهم جدول قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال فردوس قم فردوس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در شرایطی امروز در سیرجان مقابل شمس آذر میزبانی خواهد کرد که دو تیم در قزوین به تساوی یک - یک رضایت دادند. گل گهر در دقایقی که نمایش برتری برابر حریف داشت توانست به گل دست یابد و در ادامه اما شاگردان سعید دقیقی توانستند با طراحی حملات پردامنه، گل تساوی را توسط رحمان جعفری که اکنون پیراهن تراکتور را بر تن کرده، به ثمر رسانده و به یک امتیاز بسنده کند.

در این بازی اما درگیری و تنش لفظی شدیدی میان کادرفنی دو تیم و خصوصا سعید دقیقی و اوزونیدیس شکل گرفت که حتی به نشست خبری دو سرمربی نیز رسید و هر کدام به دنبال احقاق حق خود در این زمینه بودند.

این دو مربی البته در جریان بازی نیز بارها با یکدیگر تنش داشتند و دقیقی نسبت به رفتار و کلمات به کار گرفته شده از سوی سرمربی یونانی حریف کاملا برآشفته بود. اکنون دو مربی بار دیگر روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و باید دید اینبار نتیجه تلاش دو مربی با چه اتفاقاتی همراه خواهد شد.

شمس آذر در این بازی با هدف دستیابی به جایگاه گل گهر سیرجان که تنها یک امتیاز بالاتر از آنها ایستاده در سیرجان حاضر شده و این در حالیست که همچنان امیدوار به بازگشت سه امتیاز کسر شده خود نیز هستند تا بتوانند در هفته‌های کوتاه باقی مانده تا پایان فصل، جایگاه بهتری نیز از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی