Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان گفت: نیم فصل اول سختی داشتیم، بعضی از بازی ها را به شکل بدی از دست دادیم که جای توجیه ندارد و هرچقدر هم بازی زیبایی ارائه دادیم ولی نتایج خوب نبود

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: نیم فصل اول سختی داشتیم، بعضی از بازی‌ها را به شکل بدی از دست دادیم که جای توجیه ندارد و هرچقدر هم بازی زیبایی ارائه دادیم ولی نتایج خوب نبود و هوادار را راضی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم فصل دوم استراحت و ریکاوری خوبی داشتیم که امیدوارم بتوانیم مشکلات را حل کنیم و به مرور زمان بهتر شویم.

وی ادامه داد: با بازیکنان اتمام حجت کردیم زیرا در نیم فصل دوم باید سخت‌تر کارکنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیمتا فوتبال خوبی ارائه دهیم و هوادار خوشحال شود. به خاطر بازی‌هایی که در نیم فصل اول از دست دادیم و در ادامه شانسی برای از دست دادن امتیاز نداریم. مقابل نفت بازی سختی داریم، سال قبل هم همینطور بود، این تیم ساختار دفاعی خوبی دارد که باید با تمرکز و نظم بالا ظاهر شویم تا امتیاز به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در مسابقه فردا باید بازی خود را انجام دهیم، تصریح کرد: بازی‌های گذشته نفت مسجد سلیمان و بازی که با فکری مقابل پیکان داشتند را دیدیم، این تیم ساختار دفاعی خوبی دارد به همین دلیل باید از فضاها استفاده کنیم. تنها مشکل ما حضور شش بازیکن جدید در نفت مسجد سلیمان است که نمی‌دانیم می‌خواهند با چه ساختاری بازی کنند، اما باید مالکیت و کنترل توپ داشته باشیم تا با موقعیت سازی موفق ظاهر شویم.

نویدکیا اضافه کرد: بازیکنانی که به تیم اضافه شدند را از قبل می‌شناختیم و اگر نیاز باشد در بازی فردا از آن‌ها استفاده می‌کنیم. مقابل مسجد سلیمان بازیکن مصدوم نداریم ولی حسینی و ولسیانی محروم هستند.

وی درخصوص جذب بازیکن در خط هافبک و حضور جانواریو در اصفهان، خاطر نشان کرد: دو بازیکن از تیم ما جدا شد که به همین دلیل می‌خواستیم بازیکن جذب کنیم و قصدمان تغییرات پیچیده نبود که این موضوع را با باشگاه هم مطرح کردیم زیرا باید ثبات داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: خوشحال شدم جانواریو را دیدم، با یک گروهی از باشگاه سپاهان دیدن کردند و می خ.اهد ارتباط نزدیکی با سپاهان داشته باشد. به نظر من بهترین بازیکن خارجی فوتبال ایران است زیرا بازیکنان با اسم و رسم بیشتر از او به ایران آمدند ولی نتوانستند خود را با شرایط لیگ ایران وقف دهند.

نویدکیا با بیان اینکه در خیلی از آمارها بهترین تیم بودیم ولی به آمار خوب امتیاز نمی‌دهند، گفت: باید واقعیت را بگوییم همانطور که کمترین شانس را به خریفان دادیم ولی گل خوردیم و یک سری از بازی هارا از دست دادیم. در تعطیلات روی مشکلاتی که بود کار کردیم، فشار روی بازیکنان است زیرا می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند تا جام بیاوریم.

کد خبر 554948

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محرم نویدکیا محرم نویدکیا سرمربی سپاهان سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دست دادیم مسجد سلیمان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ترمز پیکان را کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در آغاز هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان میزبان پیکان تهران بود که این بازی در نهایت با برتری دو بر یک شاگردان دقیقی به پایان رسید تا نخستین باخت خودروسازان در سال جدید رقم بخورد.

در این دیدار که در سکوت سرد سکوها و با قضاوت رضا عادل از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه آغازشد؛ کاپیتان پوریا سرآبادانی در دقیقه ۹ روی ارسال علی آزادمنش از روی نقطه کرنر با یک ضربه سر تور دروازه محمد ناصری را به لرزه درآورد تا یشمی پوشان با یک گل پیش بیفتند.

بازی متعادل دوتیم که نبود تماشاگر هم برآن سایه انداخته بود در نیمه اول با همان یک گل به اتمام رسید تا دو تیم به فکر نیمه دوم باشند.

در نیمه دوم هم بیشتر بازی در میانه های میدان جریان داشت و بازی دو تیم سرد و کسل کننده بود تا اینکه در دقیقه ۸۹ و در شرایطی که شمس آذری ها بازی را تمام شده می دانستند حامد پاکدل که در نیمه دوم به بازی آمده بود به زیبایی هرچه تمام تر علیرضا جعفرپور سنگربان جوان شمس آذر را مغلوب کرد تا پیکانی ها به گرفتن امتیاز در این دیدار امیدوار شوند.

اما این پایان ماجرا نبود و بازی در دقایق پایانی هیجانی دنبال شد و حسین گودرزی در وقت های تلف شده تیر خلاص را به پیکره پیکان وارد کرد تا سه امتیاز در قزوین بماند.

پیکان آخرین بار در ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب پرسپولیس شده بود که شمس آذر نخستین شکست سال ۱۴۰۳ را به این تیم تحمیل کرد.

شمس آذر با این سه امتیاز ۳۵ امتیازی شد و پیکان هم ۲۵ امتیازی باقی ماند.

شاگردان دقیقی در هفته بیست و ششم لیگ برتر در سیرجان میهمان گل گهر این شهر خواهند بود و پیکان هم باید در خانه از آلومینیوم اراک میزبانی کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901617

دیگر خبرها

  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست