Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به حضور ناپولی در کورس قهرمانی، لوچانو اسپالتی هدف تیمش را فراتر از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌داند

مهم‌ترین دیدار این هفته فوتبال ایتالیا، تقابل تیم‌های اول و دوم جدول خواهد بود.

طرفداری | از هفته بیست و پنجم سری آ، ناپولی فردا میزبان اینتر صدرنشین خواهد بود. پیروزی در این دیدار باعث صدرنشینی موقت پارتنوپی در جدول لیگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوچانو اسپالتی امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار حساس ناپولی - اینتر شرکت کرد و در خصوص شرایط این مسابقه، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران بود.

در مورد احتمال حضور ثابت کولیبالی مقابل اینتر:

فکر می‌کنم که حضور ثابت کالیدو کولیبالی در ترکیب بازی فردا، به گونه‌ای موجب بی احترامی به مدافعانی است که باید جای خود را به او بدهند. مشخصا او بازیکنی متفاوت از دیگران است. کافی است به رفتارش پس از پایان مسابقه فینال جام ملت‌های آفریقا توجه کنید، او ابتدا به سمت بازیکن تیم رقیب رفت. این نشان دهنده شخصیت کولیبالی در جایگاه یک انسان است.

انتخاب ترکیب خط دفاعی تیم برای دیدار فردا ساده است. هر گزینه‌ای که برای حضور در زمین انتخاب کنم، انتخاب درستی خواهد بود. همان‌گونه که در دوران غیبت کولیبالی با عملکرد خوبشان این را اثبات کردند.

اهداف ناپولی برای فصل جاری: 

 هدف ما در این فصل، قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول و صعود به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد بود. می‌دانیم که با پیروزی در دیدار فردا، می‌توانیم اهداف دیگری را برای ادامه فصل در نظر بگیریم. این اتفاقی خوبی است و باعث لبخند زدن ما در طول هفته و حتی در زمان خواب خواهد شد، با وجود این که خودمان متوجه این لبخند نمی‌شویم.

 انتقام از اینتر؟

مسئله شخصی وجود ندارد که بخواهم انتقام آن را از اینتر بگیرم. من نحوه درست کار کردن را بلدم و خوش شانس بوده‌ام که موفق به پیدا کردن بازیکنانی با ذهنیت مشابه شده‌ام، بازیکنانی که با عملکردشان وجهه کار من را خوب نشان می‌دهند. مسابقه فردا بازی مهمی خواهد بود.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس مذاکرات رامین رضاییان با الدحیل باز هم بی نتیجه ماند فرهاد مجیدی پاتوسی را نخواست پوچتینو: نمی دانم زیدان جای من را می گیرد یا نه؛ ماندن یا جدایی ام باپه به دیدار با رئال مادرید وابسته نیست قدم در راه پدر؛ کریستیانو رونالدو جونیور به منچستریونایتد پیوست 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟

ایتنا - نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که برای دست‌ یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.
وقت آن است که تکانی به خود بدهید- احتمالا خیلی بیشتر از پیش. 

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که برای دست‌ یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.

محققان دانشگاه صنعتی سوینبرن استرالیا رفتار دو هزار نفر را در بازه زمانی ۲۴ ساعته تجزیه و تحلیل کردند، تا برای دستیابی به سلامتی مطلوب و بهینه، ترکیبی مناسب از تمرین بدنی و استراحت را تعیین کنند.  

زمان‌بندی و تفکیک ایدئال تقریبا این بود: هشت ساعت خواب، پنج ساعت ایستادن، شش ساعت نشستن و تقسیم چهار ساعت برای فعالیت بدنی سبک و متوسط.

رعایت این تقسیم‌بندی به کنترل قند خون و ارتقای سلامتی قلب کمک می‌کند.

فعالیت بدنی متوسط تا شدید می‌تواند پیاده‌روی سریع یا دوچرخه‌سواری باشد یا دویدن آهسته، پریدن و رقص ایروبیک، برای فعالیت بدنی سبک هم می‌توان هر فعالیتی از پیاده‌روی گرفته تا آشپزی و کار خانه یا حتی خندیدن با صدای بلند را به فهرست افزود.

 

گروه تحقیقاتی دانشگاه سوینبرن به افراد توصیه می‌کند شب‌ها هشت ساعت و ۲۰ دقیقه بخوابند تا سلامتی کلی‌شان حفظ شود و از خوابیدن کمتر یا بیشتر از میزان توصیه‌شده اجتناب کنند. 

این تحقیق تاییدی بر توصیه‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا است که تاکید می‌کند دست‌کم هفت ساعت خواب شبانه داشته باشیم. خطرات کم‌خوابی به‌خوبی مشخص و مستند شده است اما خوب است بدانیم که خواب بیشتر از ۹ ساعت در شب با افزایش خطر سکته مغزی مرتبط است.

محققان تاکید کردند که صرف زمان کمتر برای نشستن و زمان بیشتر برای ایستادن، انجام دادن فعالیت‌های بدنی و خواب کافی، بر سلامتی قلب و عروق تاثیرگذار است. رعایت این زمان‌بندی فعالیت‌ها طیف گسترده‌ای از نشانگرهای سلامتی را در برمی‌گیرد و ۲۴ ساعتی را شکل می‌دهد که به سلامت کلی بهتر منجر خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • آلونسو: می‌خواهیم فصل را بدون باخت تمام کنیم
  • رمان «تو خواب میکاییل هستی» رونمایی می‌شود
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ