Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهایی که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال علیه شهاب عزیزی خادم قیام کرده اند، پرونده هایی علیه خداداد افشاریان رو شده است...

خداداد افشاریان گرفتار ماجراهای عجیبی شده است. روز گذشته همین که کمیته اخلاق مهرداد سراجی را مهحروم کرد، یک خبرنگار ورزشی در توییتر از این کمیته خواست به جای محرومیت خنده دار سراجی، با خداداد افشاریان برخورد کند و ساعتی بعد اتهام پشت اتهام روی سر او ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، همین که کمیته اخلاق در اقدامی غیرقابل باور به مهرداد سراجی حکم محرومیت 6 ماهه داد، ابتدا محمد زارعی در توییتر نوشت:

کمیته اخلاق به جای احضار خنده دار سراجی، جناب خداداد افشاریان را احضار کند و از او بپرسد چه رابطه ای با ش.ز دارد و پ. افشاریان از چه کانالی استخدام پتروشیمی شد و ر. افشاریان سکه ها و دلارها و آیفون ها را از کجا می آورد؟

ساعتی بعد اما یک توییت قدیمی از حسین قهار، روزنامه نگاری که تا قبل از همکاری با فدراسیون فوتبال افشاگری های فراوانی می کرد، بازنشر شد که خیلی ها آن را به افشاریان مرتبط دانستند.

نه ماه قبل در روزهایی که خداداد افشاریان قرار بود سرپرست کمیته داوران شود، حسین قهار روزنامه نگاری که در تیم رسانه ای شهاب عزیزی خادم است و دستیار علی عالی که خودش را دستیار شهاب عزیزی خادم می نامد، محسوب می شود، در مطلبی بدون آن که اسم خداداد افشاریان را بیاورد به این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال حمله کرده بود؛

کسی که پرونده ضرب و شتم زن (منجر به سقط جنین) و کلی داستان حاشیه ای دیگر دارد، دست به طلا هم بزند، خاک می شود. چنین آدمی نباید پست کلیدی بگیرد. 

این خبرنگار ورزشی که حالا مسئول سایت فدراسیون و کانال اطلاع رسانی و اینستاگرام فدراسیون است، در ادامه آن توییت نوشته بود؛ 

بعضی آقایان خیلی حواس شان به یارکشی و قدم هایی که دارند برمی دارند باشد. مخاطب این توییت می داند دقیق درباره کدام پرونده حرف می زنم!

 داستان از این جا به بعد جذاب تر هم شد و یک خبرنگار ورزشی مقیم اروپا با انتشار حکم دادگاه مدعی شد:

ضرب و شتم فریبا زنی در روستاهای نورآباد ممسنی منجر به قتل جنین شد. پرونده ای که با تطمیع و تهدید و ... بسته شد!

 رسانه طرفداری تلاش کرد با خداداد افشاریان گفتگو کند و نظر او را درباره این اتهامات بپرسد اما انگار رییس کمیته داوران علاقه ای به پاسخگویی نداشت. رسانه طرفداری در روزهای آینده زوایای این پرونده را بررسی می کند. به خصوص ماجرای رابطه رییس کمیته داوران با ش.ز که پیش از این وحید صالحی در گفتگو با طرفداری از او به عنوان دلال نفوذ کرده به داوری نام برده و مدعی شده بود او ابلاغ داوران را تعیین می کند!

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس مذاکرات رامین رضاییان با الدحیل باز هم بی نتیجه ماند فرهاد مجیدی پاتوسی را نخواست پوچتینو: نمی دانم زیدان جای من را می گیرد یا نه؛ ماندن یا جدایی ام باپه به دیدار با رئال مادرید وابسته نیست قدم در راه پدر؛ کریستیانو رونالدو جونیور به منچستریونایتد پیوست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خداداد افشاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگزاری مهر، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضائی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیش‌تر به این پرونده رسیدگی دقیق قضائی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسماً در رسانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094159

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام