Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:58:15 GMT

نجات ۴۲ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۳۵۲۹

نجات ۴۲ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: در پی بارش برف توام با وزش باد و کولاک در جنوب آذربایجان‌غربی، ۴۲ دستگاه خودرو با ۸۸ سرنشین توسط امدادگران هلال احمر در محور شاهیندژ - بوکان نجات یافتند.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی امیر جعفرزاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در پی بارش برف توام با وزش باد و کولاک در جنوب آذربایجان‌غربی، ۴۲ دستگاه خودرو با ۸۸ سرنشین توسط امدادگران هلال احمر در محور شاهیندژ - بوکان نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت سامانه بارشی در حال حاضر در محورهای یاد شده تداوم دارد و نجاتگران جمعیت هلال در حال امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی عنوان کرد: بنا بر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، تیم عملیاتی اعزامی به منطقه با بستن زنجیر چرخ و کمک به بازگشت خودروها به مسیر اصلی برای خودروهای منحرف شده از جاده امدادرسانی کردند.

وی ابراز داشت: با توجه به وزش باد و ناپایداری جوی منطقه، تردد خودروها باید با رعایت کامل موارد ایمنی صورت پذیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت ارومیه آذربایجان غربی برف و کولاک هلال احمر دریاچه ارومیه اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین