Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - فابین کومیجونوویچ مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت گفت: برخی بازیکنان ما مشکوک به کرونا هستند که وضعیت نهایی آن‌ها امشب یا فردا مشخص خواهد شد؛ چرا که بار دیگر تست کرونا داده‌اند. باتوجه به اینکه مدت زیادی از بیماری بازیکنانی که تست‌شان مثبت شده است، می‌گذرد؛ امیدوارم تست مجددشان منفی باشد و آن‌ها به بازی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتور چند روز پیش از اعضای تیم خود تست کرونا گرفت که مشخص شد تست کرونای پیمان بابایی، هادی محمدی، شاهین ثاقبی و سامان  نریمان جهان مثبت شده است.

بازی هجومی برابر تیم صنعت نفت آبادان ارائه می دهیم 

تیم تراکتور به دنبال ارائه بازی خوب و تهاجمی  برابر تیم صنعت نفت آبادان است. ما می‌دانیم که تیم نفت آبادان چه اهدافی دارد و این تیم را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم به امتیاز مورد نیاز برسیم. اگر بازی به شکلی باشد که به گل برسیم، قطعا به لاک دفاعی فرو نمی‌رویم و بازی خوبی ارائه خواهیم داد تا باعث خوشحالی هواداران شویم.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و صنعت نفت آبادان فردا ساعت  ۱۶ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود. 

بیشتر بخوانید

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تراکتور

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور مربی تراکتور تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست