Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیامی مشترک از حضور حماسی و آگاهانه مردم استان ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند

به گزارش خبرگزاری برنا  ایلام، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر اله نور کریمی تبار و دکتر حسن بهرام نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ [ آیه ۷ سوره مبارکه محمد (ص) ]

به یقین حضور حماسی و انقلابی مردم  ولایتمدار و بصیر استان ایلام، خادمین اربعین حسینی در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن علی رغم شرایط کرونایی و سردی هوا، اما با رعایت پروتکل های بهداشتی، اقیانوسی از اقتدار و قدرشناسی و توفانی خروشان از عزت و سرافرازی آفریدند و برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار شهید پرور افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکوه مقتدرانه که تجلیگاه یک حماسه شورانگیز در چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی بود، عظمت، وحدت و انسجام یک ملت قدرشناس و متعهد را در پایبندی به آرمانهای مقدس شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نمایش گذاشت.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن و امنیت، شهدای عرصه سلامت و به ویژه سردار رشید جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، از حضور انقلابی، آگاهانه و پر از شور و شعور آحاد مختلف مردم عزیز استان ایلام در جای جای این سرزمین مقدس، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم و تداوم توفیق، عزت و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهان و خواستاریم.

اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی امام راحل مقام معظم رهبری انقلاب حضرت امام جنگ سلامت ایران اسلامی نماینده ولی فقیه امام جمعه ایلام استاندار 22بهمن امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان

دریافت 18 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6094745

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم