Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در میانه سفر استانی به آذربایجان‌غربی بدلیل افت فشار و شرایط نامساعد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان که دیروز پنج شنبه در سفری دو روزه به منظور افتتاح چهار پروژه در دهه فجر، دیدار با مسوولان استانی و شهری، شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  و نشست با نواب رییس بانوان به استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه سفر کرد بعد از افتتاح پروژه‌های دو شهر مهاباد و پیرانشهر بدلیل افت فشار و بدحالی در بیمارستان بستری شد تا سفرش نیمه کاره بافی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر امروز به ارومیه منتقل و در یکی از بیمارستان های این شهر بستری شده و قرار است بعد از سفر خانواده ایشان در صورت صلاحدید پزشکان به تهران منتقل شود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، حال وی رو به بهبودیست.

روز گذشته در حضور کاظمی پور معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان، سالن‌های ورزشی خلیفان و جوانان مهاباد و سالن ورزشی پیشیار پیرانشهر افتتاح و سیستم روشنایی استادیوم فوتبال آزادی این شهرستان به بهره برداری رسید و بعد از این اتفاقات برنامه‌های امروز جمعه که دیدار با مسوولان استانی و شهری، شرکت در راهپیمایی و نشست با نواب رییس بانوان لغو شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون وزارت ورزش و جوانان بیمارستان خانواده مدیرکل ورزش و جوانان وزارت ورزش روشنایی فوتبال وزارت ورزش و جوانان آذربایجان غربی معاون توسعه ورزش بانوان مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان آذربایجان غربی بستری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد