Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - محرم نویدکیا  سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تمام تلاشمان را کردیم که بازیکنان استراحت کنند و ریکاوری خوبی داشته باشند تا بتوانیم مشکلات را تا حد ممکن مرتفع کنیم.

تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال امتیازات زیادی را از دست داد و با صدر جدول فاصله گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم اصفهانی در نیم فصل دوم به دنبال برد برابر حریفان خود است تا به موفقیت برسد. 

نتایج سپاهان در نیم فصل اول دلچسب نبود

تیم سپاهان نیم‌فصل اول سختی را گذراند. بعضی از بازی‌ها را خیلی بد از دست دادیم که جای توجیه ندارد. هرچند خودمان را قانع کنیم که فوتبال زیبایی ارائه دادیم، اما باید قبول کنیم که نتایج ما خیلی دلچسب نبود.

تیم نفت مسجد سلیمان ساختار دفاعی خوبی دارد 

تیم نفت مسجد سلیمان  ساختار دفاعی خوبی دارد و باید تلاش زیادی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. می‌دانیم فردا روز سختی برای ما است. باید با تمرکز بالا و نظم تیمی خوبی ظاهر شویم تا بتوانیم امتیاز خوبی به دست بیاوریم. باید بازی خودمان را انجام دهیم؛ بازی‌های قبل و هفته آخر نفت را دیدیم، در ساختار دفاعی خوب هستند، باید راهکار‌ها و ایده‌های خوبی داشته باشیم، از فضا‌ها استفاده کنیم، اگر می‌خواهیم امتیاز خوب بگیریم. ۶ بازیکن در یک روز به تیم نفت اضافه شده و نمی‌دانم چه شرایطی دارند و با چه ساختاری بازی خواهند کرد. باید خیلی خوب و سریع با شرایط وفق دهیم و کنترل توپ و مالکیت توپ بالا داشته باشیم تا موقعیت‌سازی کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، می‌توانیم موفق باشیم.

تیم سپاهان به خرید دیگری نیاز ندارد 

 بازیکنانی که به ما اضافه شدند را از قبل می‌شناختیم. آن‌ها همراه تیم هستند و اگر نیاز باشد، کمک می‌کنند. مصدوم نداریم و محمدرضا حسینی و ولسیانی محروم هستند. برخی بازیکنان جدا شدند و به همین دلیل می‌خواستیم بازیکن بگیریم. خیلی تغییرات پیچیده نمی‌خواهیم داشته باشیم و باید ثبات بیشتری داشته باشیم. به خرید دیگری نیاز نداریم.

بیشتر بخوانید

سپاهان- نفت مسجد سلیمان؛ جدال نویدکیا و فکری در نصف جهان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان محرم نویدکیا لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان داشته باشیم نیم فصل اول نیم فصل تیم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان گفت: کمیته داوران باید برای بازی سپاهان و پرسپولیس داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود.

سیدمهدی سیدصالحی پیش‌کسوت فوتبال سپاهان در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همیشه حساس است، تیم‌ها بالای جدول هستند و مدعی قهرمانی هستند؛ سپاهان با بردن پرسپولیس فاصله خود را با این تیم کم می‌کند و می‌تواند خود را به صدر جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از حضور اوسمار و اضافه شدن اورنوف، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر شاداب‌تر بازی می‌کند و ضعف این تیم در خط حمله برطرف شد، هر دو تیم دنبال بازی مالکانه هستند و جنگ هافبک‌هاست، هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، تمرکز بیشتری داشته باشد و شرایط ایده‌آل را داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.

سیدصالحی تصریح کرد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی نیز از آکادمی به تیم اضافه شدند، حواشی از طرف سازمان لیگ و فدراسیون علیه این تیم وجود داشته اما هواداران سپاهان توقع دارند، این تیم بهترین نتایج را بگیرد زیرا سپاهان از سال‌های گذشته طلایه‌دار فوتبال ایران بوده است.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان بازی با ذوب‌آهن و ملوان را پیروز شده و به لیگ برتر برگشتند اما شادابی کامل در سپاهان دیده نمی‌شود، سپاهان با بردن تیم پرسپولیس با اعتماد به نفس بالایی لیگ و جام حذفی را ادامه خواهد داد، سپاهان با پیروزی در این دیدار اتفاقات اخیر را به فراموشی می‌سپارد.

وی با اشاره به اهمیت داوری این دیدار گفت: حساسیت بازی برای داور زیاد است، تا زمانی که VAR نباشد برخی تیم‌ها از داوری ضرر می‌کنند، کمیته داوران باید داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود، همچنین نباید حواشی از سوی تیم‌ها ایجاد شود تا فشار بر روی داور بیشتر نشود.

سیدصالحی در پایان عنوان کرد: اگر قرار است از VAR استفاده شود باید در همه بازی‌ها باشد، تیم‌های بالای جدول و تیم‌های پایین جدول حساسیت بالایی برای بازی‌ها دارند، وقتی فقط در شهرآورد تهران از VAR استفاده می‌شود، نگاه به پرسپولیس و استقلال نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت است در حالی که باید نگاه به همه بازی‌ها باید به یک شکل باشد، باشگاه‌ها باید ورود کنند و نباید بگذارند در حق تیمشان اجحاف شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟