Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از استراحت ویژه و پشت سر گذاشتن دوران نقل و انتقالات زمستانی، قطار لیگ برتر از امروز حرکت خود را به سمت مقصد پایانی اش از سر می گیرد تا تیم های حاضر در این رقابت ها بار دیگر خود را برای دیدارهای شان در نیم فصل دوم آماده کنند.

به گزارش برنا؛ هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در شرایطی از امروز پیگیری می شود که در دیدارهای روز اول این رقابت ها 3 بازی در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر این مسابقات را مرور می کنیم:

سه امتیازی واجب‌تر از نان شب

در اولین بازی از دور جدید رقابت های لیگ برتر امروز در اصفهان شاهد تقابل ویژه ای بین  تیم های سپاهان و  نفت مسجد سلیمان هستیم. دیداری که نتیجه اش برای دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. سپاهان که در بازی های خود در نیم فصل اول و شروع نیم فصل دوم نتایج مطلوبی را به دست نیاورده در حالی برای پیروزی در این دیدار خانگی تلاش می کند که شرایط تیم محمود فکری هم در جدول خوب نیست و این تیم هم در شروع نیم فصل دوم با شکست برابر پیکان، شروع موفقی را در نیم فصل دوم نداشته است. دیدار رفت دو تیم که در مسجدسلیمان برگزار شده بود با برتری 3 بر صفر سپاهان به پایان رسیده بود.

پدیده جبران می‌کند؟!

پدیده مشهد  که در حال حاضر در قعر جدول در انتظار معجزه است در ادامه مسیرش در نیم فصل دوم در دیداری خانگی به مصاف تیم مس رفسنجان می رود. پدیده که بازی قبلی خود برابر آلومینیوم را با تساوی 2 -2 به پایان رسانده بود، حالا برای شروعی دوباره در ادامه مسیرش در نیم فصل دوم باید برابر مسی به میدان برود که در آخرین بازی خود با برتری سه بر یک سپاهان را شکست داده و با روحیه بالایی راهی مشهد شده است. جالب است بدانید دیدار رفت دو تیم در حالی با حکم کمیته انضباطی با برتری سه بر صفر به سود مس به پایان رسید که مشکلات عجیب و غریب این باشگاه مشهدی در آن زمان باعث شد بازیکنان پدیده از سفر به رفسنجان امتناع کرده و با اعتصاب پدیده ای ها، سه امتیاز راحت به حساب مس واریز شد.

آتش نفت دامن تراکتور را می‌گیرد؟!

بازی سوم امروز در چارچوب هفته هفدهم دیدار مهمی بین صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز است. این دو تیم در شرایطی در این بازی روبروی هم قرار می گیرند که نفت آبادان در بازی هفته گذشته خود پیروزی مهمی را در آبادان به دست آورد و موفق شد با یک گل ذوب آهن را شکست دهد تا سه امتیاز با ارزشی را به دست آورد. در آن سوی میدان شاگردان سولدو در بازی قبلی خود با تساوی بدون گل برابر گل گهر به یک امتیاز قناعت کردند تا حالا این دو تیم  در شرایطی خاص برابر هم صف آرایی داشته باشند. بازی رفت دو تیم در ابتدای فصل در حالی در تبریز برگزار شد که تراکتوری ها با پیروزی سه بر صفر برد با ارزشی را در آن دیدار به دست آوردند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت های لیگ برتر رقابت بازی ایران رقابت های لیگ اصفهان مسجد نیم فصل اول جدول نیم فصل نیم فصل دوم مشهد کمیته انضباطی عجیب و غریب نفت صنعت نفت نفت آبادان ذوب آهن تساوی بدون گل لیگ برتر نفت آبادان تراکتور سپاهان پدیده مس رفسنجان نفت مسجدسلیمان هفته هفدهم نیم فصل دوم رقابت ها لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 848758 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران