Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد شنبه ایرنا، در متن این اطلاعیه آمده است: برج میلاد بار دیگر میزبان اهالی رسانه و هنرمندان در جشنواره چهلم فیلم فجر بوده است و با برگزاری اختتامیه این جشنواره این رویداد بزرگ فرهنگی کشور به پایان رسید.

این اطلاعیه می‌افزاید: بی‌تردید برگزاری شایسته این رویداد مهم، حاصل تلاش و همکاری جمعی و گسترده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی و همچنین مجموعه برج میلاد تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: روابط عمومی برج میلاد لازم می‌داند ضمن تشکر از اعتماد مجدد ارگان‌های ذیربط برای میزبانی این مجموعه یادآور شود که با توجه به مشکل پیش‌آمده حین پخش زنده اختتامیه جشنواره از شبکه نمایش و مشکل قطعی صدا، به اطلاع برساند که در طول اجرای این برنامه در سالن اصلی و تجهیزات فنی برج میلاد تهران هیچگونه قطعی صدا اتفاق نیفتاده که گواه آن پخش زنده بدون مشکل مراسم از دیگر رسانه‌هایی است که این رویداد را به صورت زنده پوشش می‌داده‌اند.

این اطلاعیه می‌افزاید: همچنین ذکر این نکته ضروری است که مسئولیت خروجی صدای سالن بعد از میز صدا بر عهده رسانه پخش‌کننده بوده و تمامی تجهیزات بعد از خروجی متعلق به آن رسانه است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: روابط عمومی این مجموعه اعلام می‌کند که در طول ایام جشنواره چهلم فیلم فجر، همواره برج میلاد همکاری گسترده‌ای با اصحاب رسانه برای پوشش بدون مشکل این جشنواره ملی داشته است.

به گزارش ایرنا، چهلمین جشنواره فیلم فجر عصر جمعه با معرفی برندگان به کار خود پایان داد. 

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر برج میلاد تهران پروندهٔ خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر برج میلاد تهران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره فیلم فجر برج میلاد تهران برج میلاد فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز