Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: با توجه به این که مسیر راه‌آهن ۱۱۰ کیلومتر ریل‌گذاری شده درصدد هستیم کل مسیر راه‌آهن را تا ۱۷۶ کیلومتر ادامه دهیم. - اخبار استانها -

سید حامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای تسریع پروژه‌های راه‌آهن اردبیل - میانه یکی از برنامه‌های اساسی در این زمینه است که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مصوب رئیس‌جمهور عملیات اجرایی این پروژه را تسریع بخشیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سرعت‌بخشی به اجرای مراحل مختلف پروژه‌ راه‌آهن با جدیت در دستور کار است و به همین منظور عملیات اجرایی آن را در دستور کار قرار داده‌ایم که به همین منظور شاهد تسریع و ادامه روند عملیات اجرایی این پروژه هستیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سرعت‌بخشی به گلوگاه‌های پروژه و نیز رفع مشکلات این پروژه را با جذب اعتبارات مصوب سفر در دستور کار قرار داده و به دنبال سرعت‌بخشی به گلوگاه‌های پروژه هستیم تا بتوانیم با تخصیص اعتبارات ملی و فاینانس داخلی نسبت به اتمام آن تلاش کرده و تحریم‌های اقتصادی را از اجرای این پروژه خارج کنیم.

عاملی اظهار کرد: عدم تامین منابع مالی روند اجرای پروژه‌ها را طولانی کرده و اعتباراتی برای ممانعت از تعطیلی پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده که مابقی نیز سال آینده باید اختصاص یابد و با توجه به این که مسیر راه‌آهن 110 کیلومتر ریل‌گذاری شده درصدد هستیم کل مسیر راه‌آهن را تا 176 کیلومتر ادامه دهیم.

تحقق وعده رئیس‌جمهور در کمتر از 60 روز/ 580میلیارد تومان برای آغاز عملیات راه‌آهن لرستان اختصاص یافتاستاندار بوشهر: اجرا پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز تسریع می‌شودبارهای ریل‌پسند در سطح کشور شناسایی و از طریق راه‌آهن جا به جا می‌شود + فیلم

وی تصریح کرد: قسمت‌های مهم و تونل‌ها نیز 60 کیلومتر مابقی را نیز شامل می‌شود که دستورات ویژه برای تامین منابع مالی آن‌ها داده شده تا بتوانیم اجرای این پروژه را تسریع بخشیده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام/144/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسیر راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان از اجرای ۷ پروژه بهسازی و توسعه محورهای اصلی استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اصغر اسماعیلی افزود: بخشی از این پروژه های بهسازی و توسعه در کریدورهای اصلی زنجان بیجار، زنجان دندی تخت سلیمان، زنجان بناب، منجیل، سه راهی سلطانیه به قیدار و همدان و همچنین بهسازی کلور به درام از حوزه شهرستان طارم است که امسال با جدیت بیشتری دنبال می شود.

اسماعیلی راه و حمل و نقل را یکی از مولفه های توسعه هر کشوری عنوان کرد و گفت: استان زنجان به جهت موقعیت جغرافیایی و واقع شدن در کریدور اصلی کشور به عنوان محور حیاتی در بحث حمل ونقل شناخته می شود که توجه به ایمنی محورهای مواصلاتی این استان از اولویت های حمل ونقل جاده ای است.

وی نگهداری راه ها اعم از راه های فرعی و اصلی را از مهمترین وظایف راهداری و حمل ونقل جاده ای استان دانسته و اضافه کرد: با توجه به اعتبارات تخصیصی بازسازی و روکش رویه راه ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

وی اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راهها دانست و یادآور شد: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی وبهسازی شد.

اسماعیلی از برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: در دو لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه حل می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در ادامه به هزینه های بالای ساخت راه اشاره کرد و گفت: ساخت یک کیلومتر راه اصلی حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد که با شرایط اقتصادی حاکم و محدودیت های اعتباری باید از ظرفیت های خارج از اعتبارات دولتی که می تواند به پروژه ها تزریق شود استفاده کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه استان زنجان ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه های کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: ۲۰۰ کیلومتر از این راه ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا