Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:13:54 GMT

مدارس سیستان و بلوچستان امروز شنبه غیر حضوری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۴۳۷۳

مدارس سیستان و بلوچستان امروز شنبه غیر حضوری شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با موافقت ستاد استانی مقابله با کرونا، فعالیت آموزشی همه مدارس شهری و روستایی استان در تاریخ شنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ غیرحضوری خواهدبود.

میر عبدی در گفت وگو با ایسنا افزود: در خصوص ادامه نحوه فعالیت های آموزشی مدارس، در جلسه ستاد استانی کرونا تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر این اساس فرآیند آموزش دانش آموزان از درگاه مجازی استمرار خواهد داشت و در این راستا مشارکت و همراهی خانواده ها  و اولیای محترم با معلمان عزیز مورد انتظار است.

وی افزود: هرگونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس ها از طریق سایت و کانال های ارتباطی این اداره کل اطلاع رسانی خواهد شد، از همین روی خانواده ها و اولیای محترم، همکاران ساعی و دانش آموزان از پرداختن به هرگونه اخبار و شایعات پرهیز نمایند.

انتهای پبام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود