Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر کارگروه رفع موانع تولید کارخانجات سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به مراجعه ۴۰۰ واحد تولیدی به بسیج برای رفع مشکل در سال ۹۹ گفت: کارخانه‌های راکد مصادره شده توسط بانک بزرگترین معضل است. - اخبار استانها -

سیدهوشنگ قادریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   کاشان  ، با بیان اینکه مشاغل خانگی گنج نهفته‌ای بوده که هنوز نتوانستیم آن را کشف کنیم، اظهار داشت: صنایع دستی پرچم کشورها در دنیا است و در شهر کاشان صنایع دستی جایگاه خاصی دارد و شهرت فرش دستباف گواه بر این مطلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن انتقاد از تولید صنایع دستی به صورت کارخانه‌ای و صنعتی افزود: کاشان مهد تمدن منسوجات دنیا است چراکه در تپه‌های سیلک آثار مکشوفه نشان از وجود منسوجات دارد و از سوی دیگر در کاشان صنعت مخملبافی را داریم و انگلیس در آن زمان دو دستگاه را از این شهر سرقت کرد و این صنعت را به آن کشور منتقل کرد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید کارخانجات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امکانات بالقوه خوبی در کاشان وجود دارد، افزود: به شکرانه این نعمت بزرگ باید به خوبی از آن استفاده کرد و نباید اجازه داد تا دستخوش تزلزل و خواسته نابجای افراد غیرمسئول شود و باید افراد مسئول بر سر کار باشند.

وی با بیان اینکه کار جوهره افراد است، گفت: هر واحد صنعتی که از همه جا قطع امید کند به بسیج مراجعه می‌کند و ما نیز تیم‌هایی شامل کارشناس مالی، حقوقی، فنی، بازاریابی و مالیاتی داریم و عارضه‌های واحدهای تولیدی را احصاء و مکتوب به صاحب تولید ارائه می‌شود و سازمان بسیج تا حل مشکلات این واحدهای تولیدی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

قادریان ضمن اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر خروج بانک‌ها از کارخانه‌داری تصریح کرد: بزرگترین معضل ما کارخانه‌های راکدی است که بانک مصادره کرده و حتی اجازه بازدید صاحب کارخانه را نمی‌دهد و خود بانک نیز استفاده نمی کند و باید با بانک‌ها صحبت کنیم تا یا خود آنان استفاده کرده و یا در اختیار صاحبان قرار دهند.

استاندار سمنان: عدم توجه به تولید ثروت در روستا یک آفت جدی است دستور قاطع رئیس عدلیه برای رفع تمام موانع تولید/ مردم به حق انتظار رفع تبعیض‌ها را دارند/ حمایت از فعالان اقتصادی سالم + فیلم رئیس سازمان بسیج سازندگی: سپاه 40 هزار مسکن ویژه محرومان احداث می‌کند/ به دنبال جهش تولید در مسکن هستیم

وی با بیان اینکه در سال 1399 تعداد 400 کارخانه برای حل مشکل به بسیج مراجعه کردند، تاکید کرد: 80 درصد از مشکلات این واحدها رفع و مابقی این واحدهای تولیدی نیز برای رفع مشکلات آنان به سال جاری منتقل شد و با تدابیر دولت یقیناً واحدهای تولیدی قابل توجهی بر عرصه تولید برمی‌گردند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای تولیدی سازمان بسیج برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مسروری فر گفت: پیرو تفاهم نامه منعقده و محول شدن وظیفه نظارت و بازرسی بر مراکز تولید، تامین و بسته بندی اقلام مصرفی خانوار به جهادکشاورزی در اولین روز شروع اجرای این طرح، از یک واحد تولیدی آرد بازدید شد.     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد با اشاره به تاکیدات میرمحمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه صنایع پاک در شهرستان بیان کرد در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از یک واحد تولیدی آرد در میبد هستیم.    وی افزود: گندمکاران استان یزد بخصوص شهرستان میبد در سال زراعی جاری با توجه به طراحی و اجرای سیلو‌های کارخانه آرد دیگر نگرانی بابت تحویل گندم خود نخواهند داشت.      مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد در پایان خاطرنشان کرد از ویژگی‌های این کارخانه قابلیت ذخیره سازی ۱۵ هزار تنی، تولید روزانه ۱۵۰تن آرد (پنج نوع آرد) و آزمایشگاه مرجع سلامت غذا و دارو برای کنترل و تولید محصول سالم واستاندارد است.   لازم بذکراست کلیه مراحل صدور مجوز تأسیس، پروانه بهره برداری این واحد تولیدی آرد پرداخت تسهیلات توسط جهادکشاورزی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • روسیه واشنگتن را به کاهش سطح روابط تهدید کرد
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی