Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه گلستانی نیا، رییس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال که در کارگروه وی ای آر نیز نقش قائم مقام راهبردی و مسئول امور حقوقی و قرارداد ها را داشت، اواخر مهر ماه درست بعد از بازی ایران و کره جنوبی، خیلی بی سر و صدا از تشکیلات فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شد

فاطمه گلستانی نیا وکیلی بود که بهار امسال حکم سرپرستی دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، این وکیل که اولین بار در کارگروه var نامش بر سر زبان ها آمد، بعد از سه ماه همکاری با فدراسیون به عنوان سرپرست، حکم ریاست دپارتمان حقوقی را از شهاب عزیزی خادم گرفت و حتی به عنوان قائم‌مقام کارگروه VAR  نیز معرفی شد اما پشت پرده اتفاقاتی رخ داد که دبیرکل فدراسیون فوتبال مهرماه و پس از بازی ایران و کره جنوبی، بی سر و صدا رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون را کنار گذاشت و یکی از کارمندان اخراجی این بخش را به عنوان سرپرست دپارتمان منصوب کرد.

 روی سایت فدراسیون فوتبال هیچ ردی از این تغییرات دیده نمی شود، انگار نه انگار که فدراسیون فوتبال در دپارتمان حقوقی رئیسی به نام فاطمه گلستانی نیا داشته و انگار نه انگار که در اواخر مهر ماه با این وکیل قطع همکاری شده و شخص دیگری را به جای او منصوب کرده اند.
سایت فدراسیون فوتبال هفته گذشته ناگهان مصاحبه‌ای از محمد بابازاده درویش منتشر کرد و او را رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون نامید!
فدراسیون فوتبال اما توضیح نداده رییس قبلی دپارتمان حقوقی کجاست؟ فاطمه گلستانی نیا حکم ریاست دپارتمان حقوقی را از رئیس فدراسیون دریافت کرده بود و مطابق مقررات دبیرکل فدراسیون فوتبال نمی‌توانست حکم او را لغو کند و سرپرستی دپارتمان حقوقی را به شخص دیگری بدهد اما خلاف مقررات، حسن کامرانی فر بعد از بازی ایران و کره جنوبی این کار را انجام داد.
مطابق اسنادی که به دست رسانه طرفداری رسیده، محمد بابازاده درویش مهر ماه با حکم رئیس وقت دپارتمان حقوقی فدراسیون و تایید رئیس و دبیرکل فدراسیون از دپارتمان حقوقی کنار گذاشته شده بود اما حالا همین شخصی که رئیس فدراسیون و دبیرکل نامه برکناری اش را امضا کرده بودند و برای ترک کار به اداری فدراسیون معرفی شده بود، حکم ریاست دپارتمان حقوقی را دریافت کرده است. آن هم در شرایطی که فاقد پروانه وکالت است و همکارانش می گویند با زبان انگلیسی هم آشنایی ندارد.
 گفته می شود در حذف فاطمه گلستانی نیا از دپارتمان حقوقی نقش یکی از مشاوران فدراسیون فوتبال به شدت پررنگ است. احتمالاً آنها در دپارتمان حقوقی نیاز به یک ماشین امضا داشتند و وکیلی که حاضر نشده مطیع اوامر مشاور جنجالی فدراسیون باشد، به دلیل حفظ استقلال کاری خود کنار گذاشته شده است.
انتخاب یک بانو در منصب حقوقی برای نخستین بار پس از انقلاب، در فدراسیون فوتبال رقم خورد و این اتفاق باعث دلگرمی بانوان شده بود اما گویا پافشاری گلستانی نیا به اجرای دقیق قوانین و تاکید او روی منافع فدراسیون فوتبال در قراردادهای همکاری با شرکای تجاری برخی مسئولان فدراسیون فوتبال، برای این وکیل گران تمام شد.
پیش از این مهرداد سراجی گفته بود فدراسیون مشاوری دارد که می خواهد جای دپارتمان ها تصمیم بگیرد و حالا راحت تر می توان به مفهوم حرف های عضو مستقل هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پی برد.
 رسانه طرفداری در گزارشهای تکمیلی، پرونده این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس مذاکرات رامین رضاییان با الدحیل باز هم بی نتیجه ماند فرهاد مجیدی پاتوسی را نخواست پوچتینو: نمی دانم زیدان جای من را می گیرد یا نه؛ ماندن یا جدایی ام باپه به دیدار با رئال مادرید وابسته نیست قدم در راه پدر؛ کریستیانو رونالدو جونیور به منچستریونایتد پیوست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دپارتمان حقوقی فدراسیون فاطمه گلستانی نیا دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد