Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده دو مدال نقره و برنز جهان با تاکید بر اینکه باید حتما در جام تختی اول شود، گفت: به دنبال کشتی گرفتن با کامران قاسم‌پور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی هستم. - اخبار ورزشی -

احمد بذری که در ترکیب تیم اعزامی ایران به جام یاشاردوغو حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه در لیگ بازگشتی به وزن 86 کیلوگرم داشت، اظهار داشت: من صرفا به دلیل نیازی که تیمم به من در وزن 86 کیلوگرم داشت، در مرحله پایانی لیگ در این وزن کشتی گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران قاسم‌پور نیامد و صنایع به من در 86 کیلو احتیاج داشت و اگر من کشتی نمی‌گرفتیم، این وزن ما خالی می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه از اردیبهشت سال گذشته رسما اعلام کرده دیگر در وزن 92 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت، تصریح کرد: من می‌دانستم که یک ماه بعد از لیگ، قهرمانی کشور داریم ولی احساس کردم باید به تیمم در لیگ کمک کنم.

بذری دلیل تغییر وزنش را افزایش وزن دانست و تاکید کرد: اینکه از 86 به 92 کیلو رفتم، دلیلش حضور حسن یزدانی نبود، بلکه وزن بدنم به 91 کیلو رسیده بود و باتوجه به اینکه 8 صبح باید وزن‌کشی کنیم و 10 صبح هم روی تشک برویم، این شرایط را برای من سخت می‌کرد. اگر می‌خواستم برای حضور در 86 کیلو، 5 کیلو وزن کم کنم، دیگر تمرکزم روی کشتی‌ام نبود و باید همه فکرم معطوف وزنم می‌شد. ضمن اینکه در دو ساعت فاصله وزن کشی تا مسابقه، بدنم پر نمی‌کرد. فکر می‌کنم همین وزنی که دارم برای 92 کیلو خوب باشد.

این کشتی‌گیر 24 ساله مازندرانی در مورد اینکه با توجه به حضور کامران قاسم‌پور در 92 کیلو، بار دیگر با این کشتی‌گیر در رقابت خواهد بود، خاطرنشان کرد: من و کامران در 86 کیلو دو سه بار با هم کشتی گرفتیم که هر بار هم او من را شکست داد. حالا کامران قاسم‌پور نفر اول دنیا و ایران در این وزن است. به همین دلیل هر کسی در انتخابی تیم ملی در 92 کیلو اول شود، صددرصد روی سکوی جهانی است.

بذری با اشاره به چرخه انتخابی تیم ملی تصریح کرد: این چرخه خیلی خوب است، منِ کشتی‌گیر می‌دانم اگر در قهرمانی کشور اول می‌شدم به قهرمانی آسیا می‌رفتم و حالا که دوم شدم، باید در جام تختی کشتی بگیرم و اگر به سهمیه برسم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با کامران قاسم‌پور کشتی می‌گیرم.

دارنده دو مدال نقره و برنز جوانان جهان در خاتمه گفت: می‌دانم این حرف‌ها کلیشه‌ای است، اما هر کسی زحمت بکشد صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد. هر طور شده به دنبال اول شدن در جام تختی هستم.

انتخابات کمیسیون داوران فدراسیون کشتی برگزار شد28 بهمن استارت دوباره تیم ملی کشتی آزاد بعد از لغو سفر به آمریکا



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کامران قاسم پور انتخابی تیم ملی جام تختی 92 کیلو 86 کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان