Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مخبر در‌ گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌ی کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک‌ سنگین در برخی مقاطع‌ آزادراه قزوین-کرج /تردد روان در جاده‌ها شمال

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت ترافیکی جاده‌‌های تهرا‌ن-شمال‌ تصریح کرد: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر‌‌‌‌ تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌‌‌ محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، همچنین ‌آزادراه قزوین - رشت‌‌‌‌ و آزادراه تهران-شمال‌ نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

* برف و باران در جاده‌های 14 استان

مخبر درباره وضعیت جوی جاده‌ها بیان کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، کرمانشاه‌، لرستان‌، همدان‌، مرکزی‌، اصفهان‌، چهارمحال و بختیاری‌، کهگیلویه و بویراحمد‌، گلستان‌، خراسان شمالی و خراسان رضوی و بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان‌، خوزستان و بوشهر، گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: در ‌دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف در برخی جاده‌های کوهستانی، راننده‌‌ها حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

*‌ انسداد 15 جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت انسداد محورها اظهار داشت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، ‌محور شهداد-نهبندان، محور خرم‌آباد-پل دختر، جاده‌سی‌سخت-پادنا، محور سروآباد-پاوه، محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدا‌ن‌ و جاده پونل-خلخال، به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است.

وی اضافه کرد: همچنین محور وازک - بلده، محور هشتگرد - طالقان، محور لاسم - ارجمند در استان مازندران،‌ محور میل نادر  - سفیدآبه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌، جاده دهگلان  - حسین‌آباد در استان کردستان و محور بندرخمیر - بندرلنگه‌ در جنوب استان هرمزگان‌، محور ریگان - ایرانشهر‌‌‌ تا اطلاع بعدی مسدود است.

*‌ 3 جاده پرتردد کشور ‌در شبانه‌روز گذشته ‌

مخبر تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در‌ آزادراه ‌‌کرج‌-تهران با 120 هزار‌ تردد‌، آزادراه ‌‌‌‌قزوین-کرج با 119 هزار تردد و آزادراه ‌‌‌کرج-قزوین‌ با 108 هزار تردد‌، ثبت شد‌.

* کاهش 8.8 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها‌

معاون مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 2329 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 8.8 درصد کاهش نشان می‌دهد. در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون مرکز مدیریت راه ها مهدی مخبر ترددشمار ترافیک راه ها هراز کندوان معاون مرکز مدیریت راه ها حال حاضر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز