Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد گفت: برای شیری با پرسپولیس توافق کردیم اما ناگهان پاتوسی را خواستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که برای معاوضه مهدی شیری با آیاندا پاتوسی به توافق دست یافته بودند که فولاد و حمیدرضا گرشاسبی این موضوع را قبول نکرده است. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپولیس در واکنش به این ادعای درویش گفت: این موضوع کاملا دروغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولا جابجایی بازیکن، مازاد و اعلام نیاز و هر اتفاقی در این خصوص با نظر کادرفنی و سرمربی صورت می‌گیرد. مدیرعامل که نمی‌تواند بازیکن انتخاب کند و نظر بدهد چه کسی برود و چه کسی بماند.

وی ادامه داد: آنها مهدی شیری را مازاد اعلام کردند. ما به مذاکره پرداختیم و در نهایت گفتند مبلغی بدهید تا این انتقال انجام شود. به توافق رسیدیم و امضا کردیم و قرار شد آنها هم کار را دنبال کنند. منتظر امضای نهایی آنها بودیم که ناگهان گفتند پاتوسی را می‌خواهیم. گفتند پاتوسی را بدهید و شیری را بگیرید.

مدیرعامل فولاد ادامه داد: آخر برادر من مگر می‌شود ناگهان نظرتان عوض شود و چیزی غیر از توافق بگویید و توپ را هم به زمین من بیندازید؟ مگر می‌توانم بدون هماهنگی و درخواست و نظر سرمربی پاتوسی نه، هر بازیکن دیگری را هم معاوضه کنم؟ دوستان گفتند یک تیری در تاریکی بیندازیم اما کادرفنی اینجا باید نظر بدهد. همانطور که سرمربی شما گفته شیری را نمی‌خواهم و پاتوسی را می‌خواهم، سرمربی و کادرفنی بنده هم باید نظرش را بدهد.

گرشاسبی که با برنامه ورزشگاه صحبت می کرد، در پایان گفت: تیم خوبی با نظر نکونام شکل داده‌ایم و بازیکنان مدنظر جذب شده‌اند. اما دوستان بهتر است توپ را به زمین بنده نیندازند. ما سر موضوع انتقال به توافق رسیدیم و صورتجلسه آن هم موجود است و ناگهان شما گفته‌اید که پاتوسی را می‌خواهیم و معاوضه، اینطور که نمی‌شود بدون نظر سرمربی‌مان کاری کنیم. دیدید که نکونام هم مصاحبه کرده‌اند و گفتند پاتوسی را می‌خواهم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا

مخالفت کورواسود جواب نداد، لوپتگی سرمربی بعدی میلان خواهد بود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان با خولن لوپتگی به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی اسپانیایی در فصل آینده روی نیمکت روسونری خواهد نشست. بر اساس خبرها، لوپتگی قراردادی ۳ ساله با میلان امضا می‌کند و قرار است سالانه ۴ میلیون یورو از این تیم دستمزد بگیرد.

خولن لوپتگی ۵۷ ساله که هدایت رئال مادرید، سویا، وولوز و تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد، موفق به کسب دو قهرمانی اروپا در رده‌های پایه تیم ملی اسپانیا شده و همچنین یک قهرمانی لیگ اروپا با سویا نیز در ویترین افتخارات او دیده می‌شود.

گفتنی است لوپتگی جانشین استفانو پیولی‌ خواهد شد که در پایان فصل جاری میلان را ترک می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟