Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@14:10:20 GMT

رضا وطنخواه: سوپرجام؟ حالم از این بازی به هم خورد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۵۱۰۳

رضا وطنخواه از مدیران باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد

پیشکسوت پرسپولیس با ابراز ناراحتی از وضعیت کنونی سرخپوشان، به انتقاد از مدیرانی پرداخت که در رأس این باشگاه قرار می‌گیرند اما کاری انجام نمی‌دهند.

به گزارش طرفداری، رضا وطنخواه در مورد شکست سرخپوشان در سوپر جام مقابل فولاد خوزستان به تسنیم گفت:

حالم از این بازی به هم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چه وضعی است که برای پرسپولیس درست کرده‌اند؟ نمی‌دانم مدیرانی که به باشگاه می‌آیند چه می‌کنند و چرا خواسته به حق سرمربی تیم را محقق نمی‌کنند؟ نه بازیکن می‌گیرند و نه پول بچه‌ها را می‌دهند؛ پس برای چه کاری آمده‌اند؟

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد:

نمی‌خواهم به تیم‌های رقیب توهین کنم یا ارزش کار تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند را پایین بیاورم؛ به همه احترام می‌گذارم، اما پرسپولیس، استقلال، تراکتور و... ریشه و رزومه دارند. هر کسی به این تیم‌ها می‌آید باید بداند کجا آمده، هم بازیکن، هم مربی و هم مدیر.

او عنوان کرد:

پرسپولیس باشگاهی است که در خود امثال همایون بهزادی، صفر ایرانپاک، مهندس کلانی، علی پروین، جعفر کاشانی، ابراهیم آشتیانی، ناصر محمدخانی، کریم باقری، علی دایی و... را داشته و باید به خاطر این بزرگان، مدیران بدانند در این تیم ریشه‌دار چه مسئولیتی دارند. بازی برد و باخت دارد ولی من بازی با فولاد را که دیدم، تن و بدنم لرزید. دست سرمربی بسته است، چهار تا بچه به نام پرسپولیس به زمین رفته بودند. چرا باید کاپیتان تیم ما که 40 ساله است فیکس بازی کند؟ به او ایرادی نیست، ایراد اینجاست که پرسپولیس نتوانسته خوب یارگیری کند. ایراد از عدم جذب ستاره‎‌هایی در حد نام پرسپولیس است.

وطنخواه یادآور شد:

از اینکه پرسپولیس چنین اوضاعی پیدا کرده، ناراحتم. عمرمان را در این تیم گذاشتیم و یک قِران هم نگرفتیم. بعد به یک باره می‌گویند که برای این تیم پول نیست. کارشان طوری است که آدم احساس می‌کند آمده‌اند تیم را نابود کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی در خاتمه با اشاره به اینکه حفظ اسکوچیچ در شرایط فعلی برای فوتبال ملی ایران خوب است، گفت:

نمی‌دانم سیاست ورزش ما در این خصوص چیست، اما این مربی زحمت کشیده و تیم ما را بدون دردسر به جام‌جهانی برده، حالا شاید بگویند در حد جام‌جهانی نیست ولی اگر بخواهند دوباره تغییری ایجاد کنند، تا مربی بیاید و تیم را بشناسد، مسابقات تمام شده است. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس مذاکرات رامین رضاییان با الدحیل باز هم بی نتیجه ماند فرهاد مجیدی پاتوسی را نخواست پوچتینو: نمی دانم زیدان جای من را می گیرد یا نه؛ ماندن یا جدایی ام باپه به دیدار با رئال مادرید وابسته نیست قدم در راه پدر؛ کریستیانو رونالدو جونیور به منچستریونایتد پیوست 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر

دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها دارد مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌تواند سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند.

اگرچه اسماعیلی‌فر دردسر عجیبی برای خود تراشید اما باشگاه پرسپولیس با گذاشتن تصویر او در لاین آپ بازی با آلومینیوم به نوعی از بازیکن خود حمایت کرد و به او روحیه داد.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • (ویدیو) خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • فیلم/ خلاصه بازی آلومینیوم ۴ (۶) - پرسپولیس ۴ (۵)
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم ۴ - پرسپولیس ۴
  • پرسپولیس حذف شد
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر