Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمعی از مسئولین، پیشکسوتان، ورزشکاران و ورزش‌دوستان، هنرمندان و عموم مردم قم شب گذشته در مجموعه ورزشی شهید سلیمانیان گرد هم آمده و جشن یک سالگی باشگاه فرهنگی ورزشی پیرغلامان حسینی را برگزار کردند.

این مراسم که در آن از رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در کنار یکدیگر به اجرای حرکات ورزشی پرداخته و تصاویر زیبایی را به نمایش گذاشتند، به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی پیر غلامان حسینی و با همکاری هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قم، پیشکسوتان این ورزش پرطرفدار و محبوب و افرادی که در شهرهای دیگر مانند تهران، کاشان، اصفهان و ساوه صاحب زورخانه هستند از مهمانان ویژه این مراسم بودند و در مراسم جشن یک سالگی تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی پیر غلامان حسینی حاضر بودند.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

منبع: فارس

کلیدواژه: زورخانه پیرغلامان حسینی اصفهان ورزش زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان