Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:00:11 GMT

بنای وزارت کشور در حریم رودخانه کرج تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۵۵۴۶۱

بنای وزارت کشور در حریم رودخانه کرج تخریب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رفع تصرف‌های رودخانه کرج که با دستور مستقیم حجت‌الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضائیه آغاز شد، صبح شنبه رفع تصرف بنای وزارت کشور صورت گرفت.

بر اساس تصمیم ستاد صیانت از حقوق بیت‌المال استان البرز برای عقب‌نشینی بناهای دولتی و حکومتی در حاشیه رودخانه کرج ضرب‌الاجل تعیین شد و متصرفان تنها تا ۲۰ بهمن فرصت داشتند تا بناهای غیرمجاز خود را تخریب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5422997

منبع: مهر

کلیدواژه: رودخانه کرج وزارت کشور قوه قضاییه دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها جشنواره فیلم فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرگان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس

فرزندان مارادونا می‌خواهند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در بوئنوس‌آیرس منتقل کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه روزنامه La Nacion؛ وارثان دیگو مارادونا، فوتبالیست فقید آرژانتینی قصد دارند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در مرکز بوئنوس‌آیرس در پورتو مادرو منتقل کنند.

فرزندان دیگو مارادونا برای انتقال جسد "شماره 10" از گورستان خصوصی "Jardin de Bella Vista" به یک بنای یادبود که به افتخار این ستاره در پورتو ساخته شده، درخواست مجوز کرده‌اند. مادرو پورتو، در چند متری کاسا روسادا (محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور آرژانتین - ویرایش) قرار دارد.

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم پس از اتمام کالبدشکافی جسد مارادونا توسط همه وارثان با رضایت مشترک گرفته شد. بنا به گفته این خانواده، بنای یادبود در مرکز پایتخت کمک خواهد کرد تا تمام مردم آرژانتین و شهروندان جهان بتوانند به بزرگترین اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. ساخت بنای یادبود در محل بندر سابق پورتو مادرو قرار است در سال 2025 به پایان برسد. زمین برای این کار قبلاً توسط مقامات محلی به صورت رایگان به بنیاد مارادونا اختصاص داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس