Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر جدیدی در مورد مهاجم آینده دار نروژی منتشر شده است. 

ارلینگ هالند، مهاجم جوان و گلزن بروسیا دورتموند، مشتریان بسیاری در بین باشگاه های مطرح اروپایی دارد و انتظار می رود طی فصل آینده در یکی از تیم هایی چون رئال مادرید، منچسترسیتی، بارسلونا یا بایرن مونیخ توپ بزند. 

طرفداری| حالا یولین لورن، خبرنگار فرانسوی رسانه هایی چون ESPN و BT Sport با انتشار توئیتی، خبر از عدم تمایل هالند برای ماندن در دورتموند برای یک فصل دیگر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لورن در توئیت خود این طور نوشته است:

رئال مادرید مقصد مورد علاقه هالند است، ولی برخلاف آنچه رئال مادرید می خواهد، احتمال ماندن هالند برای یک فصل دیگر در دورتموند، کم است. موقعیت پیچیده ای است. 

با این حساب، رئال مادرید باید زودتر تصمیم خود در خصوص نهایی کردن انتقالی که همه منتظر آن هستند را بگیرد وگرنه ممکن است هالند را از دست بدهد. حالا باید منتظر ماند و دید در تابستان 2022 و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، تکلیف این مهاجم تنومند و داغ بازار نقل و انتقالات، چه خواهد شد؟ 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درویش: هرچه الدحیل خواست گفتیم چشم اما رضایتنامه ندادند، من چه باید می کردم؟ رانگنیک: رونالدو باید گل های بیشتری بزند؛ به اندازه کافی موقعیت خلق می کنیم اما زیاد گل نمی زنیم ضربه سر زیبا و گل مهدی طارمی به اسپورتینگ لیسبون (پورتو 2-2 اسپورتینگ لیسبون) درگیری شدید بین بازیکنان پورتو و اسپورتینگ لیسبون پس از سوت پایان دیدار دو تیم در لیگ پرتغال / فیلم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۵۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم